2016/06/09

Zaczynamy! Warszawa 2016


Cześć! Piszę tutaj po nie małej  a dużej przerwie. Niestety, ale brakowało mi motywacji, chęci, czasu i do tego jeszcze te egzaminy gimnazjalne. Kilka razy podejmowałam próby napisania postu, ale nie czułam tej radości z pisania posta. Na szczęście teraz jest trochę inaczej, a nawet bardzo! Testy napisane, motywacja jest no i jestem! To zaczynajmy post o Warszawie!

Warszawę odwiedziłam już któryś raz, tym razem z rodzicami. Jak zwykle minął mi weekend cudownie! Spotkałam się z moją internetową przyjaciółką Julitą po 2 latach. Zwiedziliśmy dużo małych i ciekawych uliczek, rynek, no i oczywiście nie zabrakło zdjęć! Wyjazd na pewno będę miło wspominać! :) Do zobaczenia jeszcze w tym tygodniu! :)



A wy byliście w stolicy? Jak wam sie podobało? :)

9 komentarzy:

  1. W stolicy bywałam i to dość często - mimo wszystko miasto mi się nie podoba samo w sobie. Zdecydowanie wolę swój Białystok:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia świetne, jak i sama modelka.
    http://werablogerkaa.blogspot.com/ Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak żyję na tym świecie 18 to nie byłam, no może tylko na lotnisku. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Warszawa jest według mnie bardzo ładnym miastem, jednak i tak najbardziej podoba mi się stare miasto :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy niestety nie byłam w Warszawie Ale może kiedys nadrobie :)
    Pozdrawiam! :*
    www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.