2016/01/04

WROCLOVE


Hello! Jak tam po sylwestrze? Ja swój ostatni dzień 2015 roku spędziłam we Wrocławiu.  Powiem wam, ze zakochałam się w tym mieście. Od razu jak wjechaliśmy to urzekły mnie piękne mosty. Właśnie je oraz wielki rynek pamiętałam z Wrocławia, gdy byłam dwa lata temu na wycieczce szkolnej. Pojechaliśmy między innymi na koncert sylwestrowy TVP 2 . Największe wrażenie zrobiła na mnie scena, nie spodziewałam się, ze jest aż tak duża. Temperatura akurat nam dopisała, bo nie było aż tak zimno. Jeszcze tego samego dnia przed koncertem, spotkałam się z Olą( pozdrawiam) która jest miłą, pozytywną osobą. 
Drugiego dnia zaskoczyła mnie miła niespodzianka, chodzi oczywiście o śnieg! Nie popadało go jeszcze tyle by iść na sanki, ale cieszy i to. W końcu zima to moja ulubiona pora roku( narty ♥)
Wyjazd ten wspominam bardzo dobrze, mam nadzieję, ze uda mi się przyjechać do Wrocławia na dłużej jeszcze w te ferie!


Zdjęcia, które na szybko wykonała mi Ola, dziękiiii!
Sweterek- KLIK  Bluzka- KLIK


Do następnego! :)



50 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia i cudowne miasto.
    Ja sylwestra spędziłam w mnie, w Katowicach i też było super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Wrocław jest jednym z moich ulubionych miast, ponadto mieszkam niedaleko! <3 Piękny blog, zakochałam się! Obserwuję oczywiście!
    Pozdrawiam cieplutko!
    Karolina ♡
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałbym kiedyś tam wziąć moją drugą połówkę. Jednak najpierw sam muszę się wziąć w garść.
    Wroclove piękne miasto. Jeśli z jakiegoś powodu Cię to obchodzi, to ja sylwestra spędziłem w Krakowie.

    Pozdrawiam, Piotruś z https://solvrz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog ! ;)
    Świetne wpisy <3
    Powodzenia w blogowaniu Ci życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza rzecz, jaka mnie urzekła w tym poście to zdjęcia. To zdjęcie z koncertu, jest magiczne oraz naprawdę piękne! *.*
    Zdjęcia oczywiście także ogólnie z Wrocławia oraz fajerwerek także mi się bardzo podobają :)
    Fajnie piszesz, robisz super zdjęcia dlatego ZOSTAWIAM OBSERWACJE! :*
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    NOWY POST-ZAPRASZAM!♥
    Pozdrawiam Ciepło! :)
    ~ Lovett Lov

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne zdjęcia ^^ Zapraszam do mnie :) http://blacklate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam we Wrocławiu ale każdy kto tam był jest zachwycony :) Fajnie, że mogłaś spędzić tam sylwestra, to bardzo ciekawa opcja :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne zdjęcia. :) Nigdy nie miałam okazji brać udziału w takim sylwestrowym koncercie, ale mam nadzieję, że kiedyś to się zmieni.
    Pozdrawiam i obserwuję.
    Prozaiczne szepty

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne zdjęcie <3
    POzdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia *.*
    super stylizacja :d bardzo podoba mi się sweterek ^^
    Wszystkiego co najlepsze w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałaś Ewę Farną ?
    Śliczny sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo piękny blog! Świetne zdjęcia, uwielbiam takie zimowe klimaty :)

    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wrocław.. Mam do niego 100 km, muszę częściej tam wpadać :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chyba bym nie wytrzymała tyle godzin, zdecydowanie wolę wersję przed telewizorem. Mimo to wybraliśmy się na sylwestra na pokaz fajerwerków. Było bardzoo zimno, ale było warto!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w Sylwestra oglądałam filmy :D. Świetne zdjęcia, kliknęłam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać, że twój sylwester był bardzo udany! Piękne zdjęcia ♥

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia! <3
    Oglądałam tego Sylwestra! Ja jednak wolę tradycyjne domówki :)



    Zapraszam na bloga prowadzonego przez 2 nastoletnie przyjaciółki!
    KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie byłam we Wrocławiu. Chciałabym tam kiedyś pojechać :)

    Zapraszam: http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda na to, że świetnie się bawiłaś.

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetnie spędziłaś sylwestra! Ja do Wrocławia jadę w tym roku na wycieczkę szkolną i już nie mogę się doczekać. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia i wgl genialny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia, ja na sylwestra byłam u przyjaciółki.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny blog😍😍 mam motywacje dzięki tobie do pisania💗 zapraszam do mnie http://littleblackstar14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny blog😍😍 mam motywacje dzięki tobie do pisania💗 zapraszam do mnie http://littleblackstar14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, że dobrze się tam bawiłaś. :D Ja chyba nie potrafiłabym wystać tyle na rynku, w ścisku i tłoku, haha. Świetnie zdjęcia! :D

    Pozdrawiam, atramka xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Musiałaś się świetnie bawić we Wrocławiu :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Wrocław to piękne miasto. Uwielbiam tu mieszkać.
    Jak Ci się podobało na imprezie sylwestrowej? Ja kiedyś byłam i na prawdę nie zapamiętałam jej zbyt dobrze. Ludzie pchali się jak bydło.

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz rację,we Wrocławiu jest naprawdę wiele pięknych mostów :) Ja ostatni dzien starego roku spędziłam w domu :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę że sylwester minął ci świetnie, śliczne zdjęcia :*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiele powodów do radości w Nowym Roku! :) Oraz dużo uśmiechu. :)
    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham to miasto i marzę o studiach właśnie w tym miejscu! Wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  34. sliczne zdjęcia :)
    mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym poscie? To bardzo dla mnie ważne. Z góry dziękuję i pozdrawiam ! ♥
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcia, Wrocław jest cudowny! :)

    www.kars-and-kars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wrocław? Cudo miasto :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://wiktoriakredki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post! Twoje wpisy są bardzo ciekawe i inspirujące!
    Ja dopiero zaczynam! http://butshefancy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne zdjęcia *-*
    Też pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudne zdjęcia! Mi się marzy wyjazd do Wrocławia, nie wiem czemu, niby nie ma tam nic szczególnego, ale mi się marzy ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne zdjęcia ;*
    Mieszkam we Wrocławiu i jak czasem chciałabym zamieszkać gdzie indziej to nie potrafię mimo wszystko pozostawić tego miasta.
    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniały blog i świetne ujęcia!♥
    Zapraszam do mnie :)
    iszabell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.