2015/11/10

Tyle czasu mineło...

Hejj! Trudno pomyśleć, ze nie było mnie  tyle czasu. Niestety 3 klasa gimnazjum  już dała mi w kość. Przyznam, ze brakowało mi też motywacji. Zaczynałam pisać post, ale stwierdzałam, ze nie jest on ciekawy i usuwałam. Powtarzałam ta czynność kilkakrotnie. Dziwnie się czuje pisząć, po takim czasie. . Wracam jednak z pozytywną energią! Mam nadzieję, ze powrócę do tego momentu, kiedy dodałam posty 2 razy w tygodniu. Nie będe już przedłużać,  chciałam was po prostu poinformować , ze posty będą się częściej pojawiać! :) Do następnego!



8 komentarzy:

  1. Świetnie, że wracasz do nas z pozytywną energia i mam nadzieję, że masz pełno genialnych pomyslów na notki! :) Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam! :*

    http://violaandkasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety przez szkołę również zaniedbałam bloga.
    Śliczne zdjęcia :)
    Życzę powodzenia na testach w kwietniu!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa kocham twoje zdjęcia! Powiem ci Nataszka tak - w 3 gimnazjum jest rudno, ale potem łatwiej niestety nie będzie haha:)

    pozdrawiam cieplutko
    julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny wygląd bloga. Czekam na nowe posty. Ten wyszedł dobrze ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.