2015/08/25

End of summer

Witam was bardzo serdecznie! Chciałabym wam trochę opowiedzieć co u mnie słychać. Wakacje minęły mi w mgnieniu oka.  Na szczęście jadę jeszcze nad morze, wiec  kilka wspaniałych dni na mnie jeszcze czeka. 
Wczoraj byłam dopiero po artykuły szkolne. Zawsze tak mam, ze jadę po nie w ostatniej chwili, by nie przypominać sobie za szybko o szkole. Wakacje te będę miło wspominać między innymi dlatego, ze pojechałam z rodzicami do Albanii, wiele razy spotykałam się z znajomymi, zobaczyłam ulubionego piłkarza z Lecha Poznań, spotkałam się z Kingą( kiką) i wiele innych!

Plany na wakacje wszystkie zrealizowałam, więc niby wykorzystałam je na 100%.
Wewnątrz czuję, ze mogłam o wiele więcej! Pociesza jednak mnie fakt, ze spotkam osoby w szkole, które bardzo dawno nie widziałam. I takiej pozytywnej strony się trzymajmy! :)

kimono- Dressgal ( Klikniesz?)  Bluzka- Dressgal (Klikniesz?)  Spodnie- New Yorker

 Napisała do mnie Slina z dresslink z propozycją współpracy, tak więc stwierdziłam, ze spróbuje swoich sił!
Wybrałam kilka rzeczy, które najbardziej przypadły mi do gustu. Mam nadzieję, ze mi pomożecie i poklikacie :)



Pędzle- klik | Plecak- klik | Poduszka- klik | kimono- klik

Blogi z losowania! ♥

62 komentarze:

  1. Ja też tak mam, że niby wszystkie plany na wakacje zrealizowałam, ale jednak czuję, że mogłam zrobić coś więcej. Śliczna stylizacja!
    http://mellody96blog.blogspot.com/2015/08/2-back-to-school-moje-przybory-szkolne.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne zdjęcia :)

    Zapraszam na nowy post! Mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna!
    ZA PODANIE CEN RZECZY Z FIRM, KTÓRE POLECAM NA KOŃCU POSTA - ZAOBSERWUJĘ ;)

    MÓJ BLOG - DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja :). Pomagam-klikając. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zdjęcia! Zakochałam się w Twojej bluzce z frędzlami! <3
    Mi wakacje myślę, że udały się w 70%, gdyż trochę je przeleniuchowałam..
    Gratuluję Ci współpracy i życzę sukcesów!
    Pozdrawiam!

    NOWY POST Z SERII 'BACK TO SCHOOL' (OUTFIT) - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje :)
    Stylizacja bardzo fajna, ale mnie najbardziej ujęła ta biała bluzka z frędzlami ♥
    Pozdrawiam, sandeerra

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny croptop i super spodenki :) Będę zaglądać częsciej! ;) Zapraszam również do mnie!

    http://whitegirl-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny croptop i super spodenki :) Będę zaglądać częsciej! ;) Zapraszam również do mnie!

    http://whitegirl-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja.

    http://pantofelekkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świtne zdjęcia! Mnie też wakacje minęły szybko, chodź byłam tylko na tydzień nad jeziorem :)
    Mój blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja oraz ubrania i dodatki, które wybrałaś :D
    zapraszam do mnie oraz do obserwacji http://monikakurek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze wydaje się, że można by zrobić więcej :) super stylizacja, strasznie podoba mi się to kimono!!

    http://proteinka.blogspot.com/2015/08/floral-jumpsuit.html

    OdpowiedzUsuń
  13. To świetnie, że wakacje się udały! :D
    Ja też w tym roku zrealizowałam swoje wszystkie plany i jestem zadowolona, ale faktycznie też czuję że mogłam więcej ;))
    Świetne zdjęcia! Masz śliczny uśmiech :D
    Uczciwie poklikałam ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się Twoja sesja! Jest taka czarująca! Wakacje.ehh wszystko co dobre szybko sie kończy! Ale pozostają wspomnienia:) No i zawsze można się wyrwać za granicę w ciągu roku :)

    u mnie: Poradnik: Jak sprawić aby włosy były piękniejsze! www.alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochalam sie w tym kimonie! Chyba sobie kupie!
    olabrzeska.pl klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie,że spędzisz ostatnie dni wakacji nad morzem!:)
    Piękna stylizacja!
    Świetne rzeczy wybrałaś,najbardziej spodobal mi się plecak i poduszka.Gratuluję współpracy ;)
    MÓJ BLOG <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne są te zdjęcia! Tło genialnie dobrane do stylizacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kimono na zdjęciach. W ogóle te zdjęcia są swietne! Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. ojejku super letnia stylizajca ! ślicznie !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nasze spotkanie zapamiętam na długo! ♥ Genialna stylizacja ;)
    I piękny design bloga.

    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    www.mypastel-garden.pl [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  21. W takim razie dobrze spędziłaś te wakacje :)

    Nowy post ! :) Official Patty

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz :)
    Również mam tak, że kupuję rzeczy szkolne na samym końcu.
    Dopiero dzisiaj kupiłam książki do szkoły :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia i nagłówek :)
    mi też wakacje szybko minęły :x
    pozdrawiam :* (więcej tych emotek)
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia i stylizacja! Poklikałam w linki po kilka razy. Ja też staram się o współpracę z dresslinkiem i jutro powinien pojawić się wpis z wishlistą, więc zapraszam również do klikania ;)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwierz, że ja również czuję, że nie wykorzystałam tych wakacji na 100%. Było wiele wspaniałych chwil, ale mogło być ich jeszcze więcej gdybym dobrze wszystko zaplanowała:) Pozdrawiam ;)

    http://pauuls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Post jest bardzo ciekawy, a blog śliczny. Zostaję na stałe i czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwowania:
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny outfit! ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. super kimono :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. rzeczywiście wakacje minęły w mgnieniu oka i niestety trzeba wracać już do szkoły :/ bardzo ładna koszulka uwielbiam takie frędzle :) jestem tu pierwszy raz , ale jak wszedłem na bloga to pierwsze co w rzucił mi się nagłówek, jest świetnie wykonany jak i cały wygląd strony :)
    Pozdrawiam
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Najważniejsze to znaleźć we wszystkim pozytywną stronę, ja również nie mogę się doczekać spotkania ze znajomymi. Wakacje mogłyby być trochę dłuższe, ale cieszę się, że w końcu ich zobaczę. Śliczna bluzka i kimono, fantastycznie razem wyglądają.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń

  31. Super blog, jest taki świeży i przejrzysty, miło się czyta i przegląda Twoje posty :)
    z chęcia będę częściej wpadać!
    zapraszam w wolnej chwili do mnie jeśli byś miała ochotę :)

    www.ah-carly.blogspot.com

    całuje!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowna stylizacja, kliknęłam w linki x

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajniutkie rzeczy i sliczne zdjecia :) Fajnie ze wybralas sie w plener :))

    Zapraszam; http://vframlii.blogspot.nl/2015/08/walibi-fotorelacja-oraz-krotki-opis.html

    OdpowiedzUsuń
  34. To dobrze, że wakacje w pełni wykorzystałaś! Jeszcze zostało kilka dni, więc warto by je dobrze wykorzystać! :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Swoje wakacje zaliczam do najbardziej udanych, nie mogły być lepsze (no może powinno być więcej wyjazdów do Wawy).
    poklikałam we wszystkie linki jakie podałaś
    poklikasz i u mnie, też chodzi o współpracę z dresslink
    http://by-paolka.blogspot.com/2015/08/warszawa.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniale wyglądasz! :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zazdroszczę spotkania z moją ukochaną Kingą. Nam się nie udało :'c
    Zdjęcia i design - cudowne! *-*

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne zdjęcia <33

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny blog i post!
    Zapraszam do siebie -> www.julkaw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo podoba mi sie ta stylizacja- jedna z lepszych:) uwielbiam takie kimona:D

    Moze wspolna obserwacja? Jesli tak, napisz u mnie na blogu a zapewne od razu sie odwdziecze!
    Zapraszam do sb;p
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja moje wakacje mogę zaliczyć do jak najbardziej udanych, chociaż nie zrobiłam wszystkich rzeczy z mojej wakacyjnej listy, to i tak bardzo mi się podobało! Zazdroszczę wyjazdu do Albanii, bardzo chciałabym tam pojechać, mam nadzieję, że kiedyś mi się uda :) Prześliczne jest to kimono co masz na sobie, oczywiście poklikałam :)

    Obserwuję i liczę, że u mnie też Ci się spodoba
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale ślicznie wyglądasz! :) Ja swoje wakacje niestety zaliczam do tych bardziej pracowitych :c
    Poklikałam w linki, super rzeczy wybrałaś! :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  43. .hej hej śwetnie prowadzony blog duzo ciekawych stylizacji pozazdroscic.chcialabym zaprosic cie do wziecia udziału w konkursie na najlepsza stylizację do wygrania zestaw kosmetyków.Mozesz stać sie inspiracja dla innych kobiet:)
    wejdz jesli się zdecydujesz:https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  44. Poklikalam! Ślicznie wygladasz!

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny blog!
    Buziaki :***
    http://the-better-side-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajna bluzka :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. cudowne zdjęcia :)


    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajnie, że wykorzystałaś wakacje w 100% :)

    BLOG :3
    EmFoto :3

    OdpowiedzUsuń
  49. Ładna stylizacja, śliczna bluzeczka ;) Życzę Ci wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/08/pastel-blue.html zapraszam na mojego bloga ;) Każdy komentarz i obserwacje są odwzajemniane !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj, poklikaj w linki do współpracy

    OdpowiedzUsuń
  51. Super zakończyłaś tegoroczne wakacje! Ja zakończyłam je wakacjami w Chorwacji ;) Piękny zestaw !

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;) Odwdzięczam się!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  52. Mi też niestety wakacje bardzo szybko minęły, ale starałam się jak najlepiej je wykorzystać ;). Przybory szkolne kupowałam w absolutnie ostatniej chwili, chociaż na szczęście ze wszystkim zdążyłam. Super wyglądasz i piękne kimono :).

    OdpowiedzUsuń
  53. Plecak jest cudny! Oraz mega podoba mi się Twoja stylizacja! C:

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.

    OdpowiedzUsuń
  54. aż zatęskniłam za latem i wakacjami :D śliczne zdjęcia ♥ poklikałam

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.