2015/07/13

Albania

Wróciłam! Pewnie się zastanawialiście dlaczego nie było mnie długo na blogu. Powodem braku wpisów był wyjazd na wakacje do Albanii. Jest to kraj dosyć nie typowy, różniący się bardzo od Polski. Jak mi się podobał wyjazd? Czy jestem zadowolona? Zapraszam...
Pozwolę sobie na początku opowiedzieć o drodze do słonecznej Albanii. Mieszkam w Poznaniu, dlatego musieliśmy z rodzinką dojechać do Katowic. Droga w pierwszą stronę bardzo mi się dłużyła, jechaliśmy 30 godzin. Mama mnie jeszcze nastraszyła, że mamy 3 km do morza. Dopiero na miejscu zauważyłam, ze mamy około 3 minut (hahaha) Plusem jechania autokarem było to, ze mogłam zobaczyć jak żyją ludzie w innych państwach.  W Albanii ludzie są bardzo zróżnicowani, spotykałam wiele biednych, ale tez kilku bogatych. Mieszkałam przez 9 dni w okolicach Duress- drugiego miasta pod względem wielkości w Albanii. Już drugiego dnia wybraliśmy się do tego miasta i nie ostatni,bo byliśmy tam trzy razy. W sklepach, restauracjach, kawiarniach jest taniej niż w Polsce (deser za 100 Leków- 3 złote) Hotel mi się bardzo spodobał: dwa baseny i świetne położenie. W ostatnich dniach zaczęłam tęsknić za domem, bardzo chciałam już wrócić, ale teraz sobie myślę, ze chętnie bym tam powróciła. Wyjazd do Albanii mogę wam serdecznie polecić, piękne morze, wysoka temperatura i sprzyjające nam ceny.  Może w przyszłości jeszcze tam powrócę ...
Coś co mnie najbardziej zdziwiło.... Przejście dla pieszych! ;D
Przygotowałam dla was 2 stylizacje idealne na lato! Ostatnio bardzo mi się spodobały kimona i sandały na platformie, dlatego nie mogło ich tutaj zabraknąć.


1- klik 2-klik  3- klik 4- klik 5- klik  6- klik 7- klik  8- klik  9- klik  

Mały konkursik: Polecę kilka blogów w następnym poście, wystarczy kliknąć w kilka rzeczy które wam się najbardziej spodobały i napisać w komentarzu ceny.

Byliście w Albanii? Macie jakieś plany na wakacje?

93 komentarze:

  1. Buty czarne -$33,67
    Buty biale -$33,34
    Spodenki czarne -$14.00
    Kimono-$12,67
    Nigdy nie bylam w Albanii,zazdroszcze😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wyjazdu! Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę :) Widać że wypoczęłaś i dobrze się bawiłaś ;)
    aanissaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetnie tam ! i te palmy są takie urocze!
    dużo słyszałam o Albanii, ale nie spodziewałam się że jest tam tak tanio!
    muszę się kiedyś wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tam jest! A widac że pogoda na zdjęciach dopisała, więc to kolejny, wielki plus! Zdjęcia - rewelacja! Pozdrawiam :* :)

    http://mel-magazine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia! *-* Poklikałam w linki ♥

    U mnie konkurs, do wygrania super nagrody, post promujący i wiele więcej!

    ✿ Julia And Fashion – KONKURS KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne miejsce.. Nie sądziłam, że jest aż tak urokliwe. I nie, nigdy nie byłam w Albanii :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie! Ja jutro nad ranem wylatuję do gorącej Turcji i dzięki tobie jeszcze bardziej nie mogę się doczekać. Na zdjęciach wygląda bardzo podobnie do kraju,do którego lecę.

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kraj! :)
    Bardzo chciałabym tam pojechać. Śliczne zdjęcia :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak mi się spodobały zdjęcia, że może pomyśle nad tym, by w następnym roku się tam udać. Dziękuję!
    Co do rzeczy, wszystkie śliczne, a oto ceny:
    nr 1 - $12.67
    nr 2 - $10.99
    nr 3 - $34.33
    nr 4 - $14.00
    nr 5 - $10.99
    nr 6 - $13.67
    nr 7 - $14.00
    nr 8 - $15.67
    nr 9 - $33.67

    Obserwuję i zapraszam luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super miałaś wyjazd! Bardzo zaciekawiłaś mnie tym krajem :)
    Aż Ci zazdroszczę! Piękne zdjęcia porobiłaś ♥
    Biorę udział w konkursie! :)
    Oto ceny :
    $33.67
    $12.67
    $10.99
    $34.33
    $14.00
    $15.67
    $14.00
    $13.67
    $10.99
    $14.00

    Klikałam losowo ;)
    Pozdrawiam Natasza!
    violaandkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę wyjazdu :)
    Ps. Świetny design bloga *-*

    http://lisaandnel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Spojrzałam się na te zdjęcie morza i aż mi samej zachciało się jechać gdzieś na wybrzeże Holandii.. Ahh :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie byłam, ale bardzo mi się tam spodobało po przejrzeniu tych zdjęć :)
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, chciałabym kiedyś odwiedzić Albanię.
    Musiało być tam świetnie!
    Piękne zdjęcia!

    live-telepathically.blogspot.com kliik


    OdpowiedzUsuń
  16. Nie sądziłam, że w Albanii jest tak ładnie! Na prawdę cudowne zdjęcia!

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, jak tam pięknie! *.*
    Kliknęłam ;)
    1. $ 12.67
    2. $ 10.99
    3. $ 34.33
    4. $ 33.67
    Śliczne rzeczy wybrałaś! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Już dawno miałam skomentować ale musiałam sprawdzić gdzie jest Albania :')
    Piękne zdjęcia ! Pozazdrościć wyjazdu :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nigdy nie byłam w Albanii i szczerze powiem, że nawet nie miałam takiego zamiaru, póki nie zobaczyłam Twoich zdjęć! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak tam ładnie! Cieszę sie, ze miło spędzałaś czas ;)

    http://reeeeadytorun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo jak fajnie ze tak odpoczelas :) ja lece do Grecji!
    Pozdrawiam! Laura z bloga..
    (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nigdy nie byłam w Albanii. Super, że miło spędziłaś czas podczas wyjazdu.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze chciałam odwiedzić, któreś z państw leżących nad morzem Adriatyckim :). Ładne zdjęcia :)!
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę takich wakacji :* Pozdrawiam i Zapraszam http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie piszesz! Obserwuje! Licze na to samo. :) http://aleksandra-lajfstail.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  26. musało być cudownie:D oj ta Mama straszyła Cię, heheh!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik) <-- duże zmiany u nas♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu! :( Obserwuję i czekam na kolejny post

    http://teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne miejsce! Ceny faktycznie sprzyjające turystom z Polski :) Kiedyś muszę koniecznie odwiedzić Albanię.
    Bardzo ładne zdjęcia! Poklikałam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie będę pytała, czy spotkałaś gdzieś Popka, bo po historii nieszczęsnego Karola sprawa przestała być zabawna. Ale zdjęcia są bardzo ładne, dzięki, że mogłam z Tobą zwiedzić kawałek Albanii. :')

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia, nie byłam nigdy w Albanii ale chętnie bym tam pojechała :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  32. hej fajny blog może wspólna obserwacja? Jeśli tak to wpadnij do mnie i zaobserwuj a ja zrobie to samo obiecuje :) nowy posta na moim blogu już sie pojawił http://bestrunnerxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie byłem w Albanii, ale z tego co widzę są tam ciekawe widoki. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. jak tam jest ładnie!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia, bardzo mi się podobają :). Poklikałam. Ceny:
    1. $12.67
    2. $10.99
    3. $34.33

    + Bardzo proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Super post ^^
    Jejku jak tam jest pięknie ♥ zazdroszcze wyjazdu ♥
    Udanych dalszych wakacji
    Poklikane

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. w Albanii jeszcze nie byłam, ale kto wie...
    chętnie bym tam pojechała, uwielbiam podróżować i szczerze zazdroszczę :)
    Może wpadniesz do mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. poklikane ! :)
    a co do Albanii - bardzo pięknie tam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeeej chciałabym się tam znaleźć *.* zazzdroszczę ;-)

    www.braverisers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepięknie tam! :) Zazdroszczę, śliczne zdjęcia.
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowne zdjęcia Albania kojarzy mi sie tylko z popkiem, niestety :)Poklikałam!
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie byłam w albanii ale świetne zdjęcia :3
    Jak zobaczyłam tytuł posta to od razu skojarzyłam z popkiem :/
    Zapraszam!
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawy pościk!
    Obserwuje, bardzo fajny blog. Liczę na rewanż to mój http://ronsx.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/the-cancer-challange-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudownie! z chęcią bym pojechała do Albanii :)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mega zazdroszczę wakacji, jeżeli prawdziwe widoki są takie śliczne jak zdjęcia, to chyba byłaś w raaajuuu :D
    P.S Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga, z chęcią zostanę na dłużej.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz oczywiście ochotę http://secappuccino.blogspot.com/
    ----------------
    Ceny:
    8. 15,67$
    6. 13,67$
    4. 14$
    9. 33,67$

    OdpowiedzUsuń
  49. zazdroszczę! :)

    Zapraszam na mój blog, może Ci się spodoba i zostaniesz tam na dłużej- zaobserwujesz
    http://alexandraiwinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak tam ślicznie! Cudowne zdjęcia, nigdy tam nie byłam :D
    1. $12.67 | 2. $10.99 | 3. $34.33 | 4. $14.00 | 5. $10.99

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  51. super! kocham ten klimat :)
    miałyśmy z przyjaciółką jechać do Albanii, ale coś nie wypaliło :(

    1.US$12.67
    5.US$10.99
    4.US$14.00
    8.US$15.67
    mam nadzieję, że poklikasz u mnie :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne miejsce, chciałabym kiedyś się tam udać :)

    1. $12.67
    2. $10.99
    3. $34.33
    4. $14.00
    5. $10.99

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne krajobrazy. Ja marzę o podróży do Turcji (Stambuł)

    veronica-veronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczne zdjęcia! ja w sierpniu lecę do Turcji :)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Genialne zdjęcia ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. szczerze mowiac, gdy planuje wakacje zwykle mysleo bardzo slonecznych i popularnych krajach, ale teraz, po przeczytaniu twojego posta chyba sie to zmieni :) nawet nie wiedzialam, ze Albania jest tak pieknym krajem !

    zapraszam do siebie - gryffindorka.blogspot.com
    dopiero zaczynam blogowe hobby :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wow naprawdę piękne zdjęcia. Nigdy nie byłem w Albanii. W te wakacje chyba jeszcze raz za tydzień pojadę do Warszawy :)
    Pozdrawiam
    niebioeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. piękne miejsce! :)
    poklikane ^^

    Pozdrawiam!
    Zapraszam do siebie, może Ci się spodoba i zaobserwujesz?
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie byłam w Albanii, ale wiele o niej słyszałam. Po Twoich zdjęciach już mogę wnioskować, że jest tam naprawdę pięknie! Jeśli chodzi o moje plany na wakacje, to byłam już w Hiszpanii i również gorąco polecam. Co do cen, to bywa tam różnie, ale bardzo zdziwiłaś mnie nimi w Albanii. Nie sądziłam, że w przeliczeniu na nasze pieniądze jest tam tak tanio.
    Pomijając, oczywiście poklikałam w linki, a oto ceny po przecenach- czarne kimono - 12.67 $ biała bluzka - 10.99 $ biale buty- 34.33 $ czarne szorty - 14.00 $ czarne torebka- 10.99 $ czarny top - 13.67 $ biale szorty- 14.00 $ czarne sandały - 33.67 $ .
    Muszę też przyznać, że mi również ostatnio bardzo podobają się kimona i sandały na wysokiej koturnie, haha. Pozdrawiam! :)

    anja-bloguje.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  61. Nigdy tam nie byłam, ale bardzo bym chciała pojechać, choć teraz przez ''Gang Albanii'' to miejsce traci reputację. Pięknie tam jest! Ja jadę do Poznania w sierpniu :D

    Nowy post!- Klik!
    Mój post na FAMFY!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  62. W Albanii nigdy nie byłam, ale po zdjęciach i Twoim opisie widzę, że to cudowne miejsce :) Ja wybieram się na wakacje na oboz jeździecki :)
    Cudowny zestaw!
    Ceny:
    1 - $12.67
    2 - $10.99
    3 - $34.33
    4 - $14.00
    5 - $10.99
    6 - $13.67
    7 - $14.00
    8 - $15.67
    9 - $33.67
    Mój blog - jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Nigdy nie myślałam o Albanii jako miejscu na wakacje ale w sumie ciekawy kraj :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Jest czego pozazdrościć, przepięknie tam :3

    OdpowiedzUsuń
  65. Nigdy nie byłam w Albanii. Tam musi być cudownie! Super zdjęcia:)

    pozdrawiamy cieplutko:*
    Twins Life (klik) <-- duże zmiany u nas♡

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne miejsce ;)
    Poklikane :) Mogę liczyć na rewanż TUTAJ?

    1. 16.47
    2. 14.29
    3. 44.63
    4. 18.20

    Pozdrawiam ♥
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  67. Poklikane! Zrobisz to samo u mnie?

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Zazdroszczę z wielką chęcią też zwiedziłabym sobie Albanię, albo jakiś inny ciepły kraj, a tu tylko zbliżają się cztery dni nad morzem :/
    Białe buty $34.33
    Czarne buty $33.67
    Białe spodenki $14.00
    Czarne spodenki $14.00
    Serdecznie zapraszam do siebie ! :) Jeśli Ci się spodoba zostań dłużej -> zaobserwuj :3 !

    OdpowiedzUsuń
  69. zazdroszcze ci wakacji :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja nigdy nie byłam w Albanii, za to znajdowałam się bardzo blisko jej granicy ;) Może kiedyś pojadę w to miejsce :)

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ZAPRASZAM NA WIELKI KONKURS URODZINOWY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  71. Nigdy nie miałam okazji pobyć w Albanii
    ale mam nadzieję że kiedyś sie tam wybiorę :)
    Piękne zdjęcia. Widać że mile spędziłaś tam czas.
    Obserwuję, super post, blog tak samo !

    Zapraszam na mojego bloga KLIK

    OdpowiedzUsuń
  72. Albania podobno jest przepiękna ;))
    http://addforthesun.blogspot.com/
    Już niedługo rozdanie "back to school" na moim blogu, obserwuj aby nie przegapić ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. 1.12.67
    3. $34.33
    7. $14.00
    9. $33.67
    najbardziej mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  74. Białe buty- 34.33 $
    Czarna torebka- 10.99 $
    Białe spodenki- 14.00 $

    Zazdroszczę ze byłaś w Albanii :) Świetny post zapraszam do mnie http://exsodor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. 1.$12.67
    2.$10.99
    3.$34.33
    4.$14.00
    5.$10.99
    6.$13.67
    7.$14.00
    8.$15.67
    9.$33.67
    Zapraszam na bloga: swiatsilver.blogspot.com. Super wyjazd!

    OdpowiedzUsuń
  76. Nigdy nie byłam w Albianii, ja swoje wakacje już miała wyjazdowe, bo byłam w Paryżu i nad niemieckim morzem, a teraz cały czas przesiaduję w Berlinie u mojej cioci :]
    Poklikałam :*
    CENY:
    1 - 12.67$
    2 - 10.99$
    3 - 34.33$
    4 - 14.00$
    5 - 10.99$
    6 - 13.67$
    7 - 14.00$
    8 - 15.67$
    9 - 33.67$

    Zapraszam: http://bywikkis.blogspot.com/2015/07/przeglad-strony-dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w przeglądzie strony dresslink.com? Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  77. Cześć Kochana. :)
    Zgłosiłaś się na naszym blogu (FAMFY) aby zostać ambasadorką. Na razie potrzebujemy tylko jednej osoby, a zgłosiło się wiele kandydatek, dlatego zrobiłyśmy mini konkurs. Jeżeli nadal chcesz zostać ambasadorką to weź udział w konkursie! :)
    - http://famfy.blogspot.co.uk/2015/08/konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  78. Przejście dla pieszych super haha
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. świetne zdjęcia, obserwuję! dumny 565 obserwator ^^
    mój blog <- zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  80. Śliczne zdjęcia! ♥ Super blog! Na pewno kiedyś tu jeszcze wpadnę! podoba mi sie :) Zapraszam do mnie!
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Przepiękne widoki :)

    czarne sandały: $33.67
    białe sandały: $34.33
    białe spodenki: $14.00

    sandeerra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Nigdy nie byłam w tym kraju.
    Jakie świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Nie byłam nigdy w Albanii, ale po zdjęciach widzę że jest tam bardzo ładnie :) Wszystkie rzeczy są świetne!
    Czarne kimono: $12.67
    Biała bluzka: $10.99
    Białe sandały: $34.33
    Czarne spodenki: $14.00
    Torebka: $10.99
    Czarna bluzka: $13.67
    Białe spodenki: $14.00
    Kimono: $15.67
    Czarne sandały: $33.67
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  84. Pieknie tam! ^^ <3
    Zapraszam tez do siebie :) http://princess-world-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.