2015/06/05

Black& White

Hej! ♥ Jak wam mija długi weekend? Ja oczywiście musiałam zachorować, chociaż miałam zdjęcia to napisanie posta ciągle przekładałam na kolejne dni. Na szczęście czuje się już troszkę lepiej. Weekend spędzam w domu, wychoruje się, pouczę ( nareszcie ostatni tydzień wystawiania ocen) i pewnie minie to bardzo szybko. Tydzień temu przyszła do mnie paczka z dresslink, zamówiłam zwykłą bluzkę w paski, która myślę, że pasuje do wielu stylizacji.
Bluzka- klik | Spódniczka- miejski sklep | torebka- klik
Jak mija wasz weekend? :)

17 komentarzy:

  1. Ja niestety nie miałam dzies wolnego od szkoły ;')
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne ciuchy, świetnie w nich wyglądasz ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. taka bluzka jest uniwersalna ;) świetnie wyglądasz!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie aczkolwiek trochę smutno...
    śliczna koszulka, kocham paski :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamówiłam sobie dokładnie taką samą bluzeczkę z tej strony haha
    Mam nadzieję, że szybko poczujesz się lepiej!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz!! Poklikałam we wszystkie linki - jakbyś mogła to pomóż w klikach u mnie w poście z choies.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bluzka ;* Taka uniwersalna ^^

    Mój blog zapraszam viczka-sussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. weekend już minął, ale byłam nad zalewem i naprawdę ładnie się opaliłam!
    +zapraszam! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :)
    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie na blogu ;) --> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.