2015/05/24

Kołobrzeg 2015

Hejj! W poniedziałek wyjechałam na długo wyczekiwaną 4-dniową wycieczkę klasową do Kołobrzegu. W tej miejscowości byłam ostatnio 7 lat temu, Pamiętam tylko, że wpadłam do fontanny( hahahah ), więc  wspomnienia mam duże. Od razu po przyjechaniu do naszej miejscowości wybraliśmy się nad morze. Strzeliliśmy parę fotek, pograliśmy w siatkówkę i pierwszy dzień  bardzo szybko minął, Następnego dnia poszliśmy zwiedzać centrum miasta. Byliśmy również w muzeum 6D, gdzie byłam bardzo pozytywnie zaskoczona! Wszystko wyglądało bardzo realistycznie, nawet było czuć zapach!
W ostatnim dniu udało mi się zobaczyć ukochaną fontannę i przejść się brzegiem morza. Wyjazd ten minął mi bardzo szybko, a do Kołobrzegu na pewno powrócę z rodzicami w któreś wakacje. Udało mi się zrobić kilka zdjęć nad morzem, z których jestem bardzo zadowolona!
 

Spodnie- klik
Byliście w Kołobrzegu? Jedziecie na wycieczkę klasowa?

31 komentarzy:

  1. ciekawe masz wspomnienia z Kołobrzegu, dobrze, że w tym roku to się nie powtórzyło :D śliczne zdjęcia ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, chętnie bym pojechała do Kołobrzegu!
    LIVER MORIUM- klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia sama chciałabym tam pojechać :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. wow , zazdroszczę! ;c świetne zdjęcia!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne foty, chciałabym się tam wybrać :)

    weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy nie byłam nad polskim morzem haha :))
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia. :) A to wspomnienie... bezcenne :D.
    Three Flying Birds

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia :)
    ja chyba nie byłam w Kołobrzegu :(
    jadę za tydzień gdzieś na mazury
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę takiej wycieczki, też bym chętnie gdzieś pojechała. Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam w Kołobrzegu jak byłam na koloniach :D
    Prześliczne zdjęcia:*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w Kołobrzegu będę w czerwcu.
    Świetne zdjęcia.
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :) Jeśli tak daj znać u mnie ;)
    Pozdrawiam!
    yepbear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kołobrzeg to naprawdę cudowna miejscowość, ma w sobie jakąś magię...
    Zdjęcia są piękne! :)
    http://carolinekarolinakaro.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę wycieczki, ja w tym roku nigdzie nie jadę.
    Śliczne zdjęcia! Idealny design *.*

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudowne zdjecia *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeeej, w Kołobrzegu ostatni raz byłam 7 lat temu, więc podobnie jak Ty.
    Ale jadę w najbliższy weekend na wycieczkę klasową do Warszawy, więc już nie mogę się doczekać :)
    Śliczne zdjęcia.
    Buziaki
    okejkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja byłam w Kołobrzegu na kolonii. Ciekawie piszesz, świetne zdjęcia! :)
    http://kubitblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja juz byłam dwa razy po 2 tygodnie i 29 czerwca tez jadę ;) cudowne miejsce ;)

    werczik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dawno już nie byłam w Kołobrzegu :)
    Bardzo ładne zdjęcia - szczególnie to pierwsze !
    Pozdrawiam ciepło
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia przecudowne, pięknie wyszłaś i super post :D

    + Obserwuję
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Nam odwołali wycieczkę klasową bo za mało osób chciało jechać :/

    Obserwuje i liczę na to samo :)
    http://paulineya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie że odiwedziłaś Kołobrzeg xd
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam kiedyś w Kołobrzegu, to piękna miejscowość, bardzo mi się podobało. :)

    MÓJ BLOG - KLIK

    GIVEAWAY, WYGRAJ BON DO SKLEPU JEXSHOP

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te spodnie, nigdy tam nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam bardzo dużo wspomnień w Kołobrzegu haha, chętnie bym tam wróciła:)
    Dopiero zaczęłyśmy z przyjaciółką przygodę z blogowaniem więc byłoby nam bardzo miło gdybyś do nas zajrzała♥ nasz blog:) KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  25. w kołobrzegu byłem nie raz i za każdym razem zastanawiałem się co ludzie widzą w tym mieście ;) jestem mieszkańcem innego nadmorskiego kurortu i kurcze nie niczego zachwycającego w kołobrzegu ;)
    pozdrawiam
    NICKY WANT!
    BLOG | TWITTER

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w poniedziałek jadę na wycieczkę i między innymi będziemy również w Kołobrzegu. :) Śliczne zdjęcia, te z plaży najlepsze!

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne zdjecia, nigdy nie byłam ale bardzo chcę jechać :)

    Jeśli masz chwilkę to zapraszam do siebie ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia i widoki :) P

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja! :)
    Zapraszam do siebie --> http://nyciak.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.