2015/05/11

Ciężki tydzień


Hejj! ♥
Dzisiaj zaczął się dla mnie bardzo trudny tydzień, dlatego wpadam tutaj tylko na chwilkę. Nauczyciele wystawiają oceny proponowane co za tym idzie, trzeba poprawiać sprawdziany, kartkówki. Z wielu przedmiotów oceny mi się wahają, więc nie mogę załapać żadnej złej oceny. W przyszłym tygodniu już w poniedziałek wyjeżdżam  na klasową wycieczkę do Kołobrzegu. Nie mogę się doczekać!◘  Z kolei w sobotę wyjeżdżam na turniej taneczny do Brodnicy. W poniedziałek i w sobotę muszę wstać o 4 tak więc nie wiem kiedy ja się wyśpię. W zeszłym tygodniu udało mi się na chwile wyskoczyć na zdjęcia, w sumie nawet mi się podobają :)

Przygotowałam dla was kolaż z wiosennymi rzeczami z Dresslink! :)





51 komentarzy:

  1. Chciałabym pojechać na taką wycieczkę klasową :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma nadzieje ze na turnieju ci dobrze pojdzie :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę powodzenia w poprawianiu ocen i na turnieju tanecznym ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na turnieju i udanej wycieczki! Mi tez wahają się niektóre oceny, ale mysle ze będzie ok :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! :)

    mbmalie.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kurtka!
    Powodzenia w walce z nauczycielami :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na wycieczkach :D
    Ładne zdjęcia! :D

    Obserwuję, ale nie zmuszam do tego samego:
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym się wybrała na wycieczkę szkolną do Kołobrzegu ;) Życzę powodzenia w poprawianiu ocen,trzymam kciuki! Zdjęcia również mi się podobają.

    Pozdrawiam!
    ✿dalena-blog.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjecia ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie czuję tej przed wakacyjnej presji poprawiania ocen :) Fajne zdjęcia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kołobrzeg jest piękny! Byłam rok temu i z pewnością wrócę jeszcze nie jeden raz
    + Zapraszam na Blond Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia wyszły rewelacyjnie :) !
    Powodzenia na turnieju!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    Każdy komentarz jak i nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy. the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia na turnieju!

    zapraszam, dopiero zaczynam :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia na turnieju oraz dobrej zabawy na wycieczce!
    świetna wyszły świetnie :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez mam teraz trudny tydzień :/
    Świetne zdjecia!
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjecia. Co do tego ze nauczyciele "cisną" teraz lód koniec roku to uwierz mi maturzyści w tym tygodniu mieli o wiele gorzej. O studiach juz nie wspomnę co tam sie dzieje. Wiec moja rada: ciesz sie z bycia w gimnazjum bo niedlugo przyjdą naprawde ciężkie chwile w szkole wyższej. Pozdrawiam

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie lubię tego czasu wystawiania ocen :c
    Bardzo ładne zdjęcia *.*
    Ps. Śliczny szablon, sama robiłaś?

    surprisinggirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia bardzo ładne :) Ja również mam ciężkie 2 tygodnie w szkole...
    Pozdrawiam :)
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam w tym roku wycieczkę szkolną nad morze! :)

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z KAŻDEGO SKLEPU w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam większość ocen między między. Powodzenia! :)
    Fajny kolaż z ciuchami ;)

    zawieleAniele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja wlasnie bede zaczynala poprawiac, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia na turnieju!
    Zdjęcia są śliczne. :)
    Czasami też mam wrażenie, że jestem zbyt zabiegana. No cóż, trzeba sobie poradzić :).
    Mój blog - klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak koniec blisko teraz wszystkie poprawki, u mnie nie jest źle. Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;) Będę zaglądała mam nadzieję, że ty również ! *.* Poklikane.

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/05/second-chance.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam tą bluzkę z dresslink, ale w innym kolorze, jest świetna. Moje oceny również się wahają :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również mam ciężkie tygodnie w szkole.., ale na szczęście za nie długo wakacje! :D

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój tydzień też był bardzo ciężki. ;c
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. pytanie : wzorujesz sie na kimś? :) cudny blog
    skomentujesz moją ostatnią notke? będzie mi miło :) -- > ❀Blog ❀

    OdpowiedzUsuń
  29. Znam to uczucie mnie wtedy nigdy nic się nie chce. Żeby nie zgubić tak wspaniałego bloga to zaobserwuje i było by mi bardzo miło jak byś się odwdzięczyła

    Zapraszam http://sonleszaharr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie jeszcze nie wystawiają propozycji, ale chyba czas się wziąć, aby skończyć klasę z jak najlepszym wynikiem :) Mam nadzieję, że uda Ci się zaliczyć wszystkie klasówki i kartkówki na piąteczki!
    MY BLOG click

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeśli chodzi o naukę, to trochę więcej luzu - jeden test i kartkówka w przyszlym tygodniu, dam radę, jeszcze nie dawno było po 5 kartkówek i 3 sprawdziany, a jakby mogli, to by dali więcej ;-; Zaczyna się walka o oceny i skończenie realizowania materiału! Za około 40 dni wakacje <3 To aż dziwne, że minęło tak szybko!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny post, bardzo mi się tu podoba, więc będę częściej zaglądać! ♥

    Zapraszam do mnie na mini konkurs na promowanie :)
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna parka :)

    http://dvingende.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Spodobało mi się tutaj. Będę zaglądać częściej ^^
    http://mojmalyfotoswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia i świetna stylizacja! Poklikałam we wszystkie linki. :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Teraz poprawy, ale jeszcze tylko 6 tygodni!
    Powodzenia :) Poklikane.

    ZAPRASZAM
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie w szkole również nie jest lekko. Te wystawianie ocen, poprawki ;/
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wyglądasz <3 Powodzenia na turnieju :) Poklikane. ^^

    http://life-in-teens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia, poklikane. :*

    Obserwuję, będę tu częściej wpadać. :*

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Powodzenia i poklikalam :)

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam dokładnie tak samo. Oceny trzeba poprawić, ale ja nie mam na to siły haha
    LIVER MORIUM- klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładne zdjęcia, to tło jest super :D

    dagmarastyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. cudne zdjęcia jeju, fotogeniczna!!! <3
    + zapraszam do siebie, komentarz mile widziany!! :) ❀ Mój blog, kliknij ❀

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zdjęcia :)

    Www.marynasiaa.blogspot.com
    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  45. slicznaa :)

    http://be-another-and-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.