2015/04/09

A gdybym cofnęła czas...

Hej! Myśleliście może co by było gdyby wynaleziono wehikuł czasu? Gdybyśmy wszyscy cofnęli się o kilka lat,gdybyśmy zaczęli wszystko od początku. Czyż to by nie było piękne? Gdy byłam młodsza, marzyłam i wierzyłam, że kiedyś uda mi się podróżować w czasie. Zobaczyłabym jacy byli rodzice, miałabym wiele niezapomnianych przygód. Mogłabym podjąć inne decyzję i zapobiec nie jednej kłótni. Jednak gdybym cofnęła się o kilka lat wcześniej nie założyłabym bloga, nie poznała wiele wspaniałych ludzi i praktycznie straciłabym to co teraz mam. Pewnie kilku z was by z chęcią skorzystało z takiego wynalazku. Jestem jednak przekonania, że wszystko nie dzieję się przypadkowo, to co teraz straciliśmy, na pewno nam kiedyś się zwróci. Jesteśmy bogatsi w nowe doświadczenia, uczymy się na błędach. Tak więc korzystajmy z chwil, które możemy przeżywać!
Cofnęlibyście czas?

22 komentarze:

  1. Czasami żałuję swoich błędów z przeszłości, ale nigdy nie cofnęłabym się w czasie, żeby je naprawić ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję danych decyzji,lecz nie cofnęłabym się w czasie z założenia,iż jest to po prostu nie możliwe haha ;)

    http://gitara-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym miała kłopot z wybraniem sytuacji, którą chciałabym cofnąć haha ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chiałabym wrócic do dzieciństwo, ponieważ mam świetne wspomnienia :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... niby warto jest się cofnąć w czasie, żeby nie popełnić będów, które już popełniliśmy, ale tak jak napisałaś... stracilibyśmy to co już mamy, co osiągnęliśmy!
    Jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za kliki w linki w poście na moim blogu :D
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba tak w paru momentach :D Śliczne zdjęcia :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNY SWETEREK!

    Bardzo ładny, przejrzysty blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy:)
    Mój blog
    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żałuję mojego niejednego czynu i niejednego słowa, ale jednak nie cofnęłabym czasu, ponieważ poznałam parę wspaniałych ludzi, a gdybym ich straciła jednak mimo wszystko moje życie nie byłoby takie samo.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym nie cofneła czasu, za duzo bym straciła.
    Śliczne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie cofnęłabym czasu, bo każda sytuacja w moim życiu, nawet ta zła czegoś mnie nauczyła :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. tak na prawde ciezko powiedziec czy chcialabym cofnąć czas, pewnie zalezy od momentu :)

    http://marta-maartuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez jestem zdania, ze przypadkow nie ma.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym jakoś nie wolała cofnąć czasu..
    śliczne zdjęcie!
    Zapraszam do mnie ♥
    http://kaitkakaii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. na początek, świetny blog!
    cofnąć czas... cóż, cofnąć to bym cofnęła i to dość sporo. jednak wierzę, że gdybym to zrobiła, zapewne nie byłabym w tym miejscu, gdzie jestem teraz.
    każda podjęta decyzja, każdy błąd czy sukces nas kształtuje.
    zgadzam się z tobą - żyjmy teraźniejszością, gdyż jest wszystkim, co posiadamy :)
    mądry post, więc czekam już na kolejny. zapraszam Cię do siebie na troszkę podobny wpis: NOWY POST - klikniesz? :)
    przy okazji, genialny sweterek!
    i psst! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bym raczej cofnęła czas, gdyby to oczywiście było możliwe :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym cofnąć czas i kilku rzeczy nie przeżywać.. Piękne zdjęcia! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja w sumie juz nie czy chcialabym czy nie..

    www.sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 19 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Poland______1363%20Members
    Happy Blogging
    ****************
    Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
    i followed your blog, please follow back
    * * * * * * * * * * * *
    Get a special price for your blog! with compliments
    Best Regards
    Chris
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/13//15041305063118874513168272.png

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaje nam się, że chyba każdy z nas chciałby cofnąć czas. Każdy popełnia błędy, ale dzięki temu uczymy się na nich.
    Śliczny sweterek, jak najbardziej wpadł nam w oko ;) Zdjęcia również całkiem fajne.
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ssizer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na pewno cofnęłabym się w czasie :) super zdjęcia!
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cofnęłabym, mimo wszystko zrobiłabym to,aby naprawić niektóre błędy.

    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. skąd sweterek? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.