2015/03/02

Powrót+ małe zmiany

~'Heii!♥' Pewnie zauważyliście, że mój blog przez kilka dni był zamknięty. Nie odeszłam z blogowania lecz chciałam zrobić małe zmiany. Na początku miało to trwać jeden dzień, ale z powodu braku Internetu trochę się to przedłużyło. Nie podobał mi się poprzedni Design? Podobał i to bardzo, ale zwyczajnie mi się znudził i potrzebowałam małych zmian. Wygląd wykonałam sama, i jestem z niego zadowolona, chociaż miałam ciągle inne pomysły i przyznam nie wiedziałam który wybrać.  Dzisiaj zaliczyłam pierwszy dzień po feriach! Na szczęście lekcje kończyłam dosyć szybko, nie zmienia to jednak faktu, ze będzie mniej czasu na bloga. Po tym tygodniu myślę, żewpadnę w szkolną rutynę i będzie tak jak przed feriami.
Sweterek- New Yorker Leginsy-  Bershka
Zdjęcia zrobiła moja przyjaciółka- Gabrysia za co jej dziękuje! ♥
Stylizacja jest wiosenna, bo praktycznie pora ta już puka do naszych drzwi.  Z zdjęć jestem bardzo zadowolona i chyba są z jedne  z najlepszych na moim blogu. 
Jeżeli chcesz bym zrobiła tobie wygląd, więcej informacji znajdziesz w zakładce 'Design'.
Co myślicie o nowym wyglądzie? :)

61 komentarzy:

  1. małe zmiany, a cieszą :) przepiękne zdjęcia kochana :*
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia! A wygląd przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również dziś wróciłam do szkoły po feriach i choć rano miałam ochotę płakać potem jak zawsze było przyjemnie spotkać się z ludźmi, których nie widziałam od dwóch tygodni ;)

    Zapraszam do mnie. Blog o książkach, muzyce, filmach no i pozytywnej energii której dopiero się uczę ;)
    viss-vitalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też dzisiaj wróciłam do szkoły po feriach i już jestem wyczerpana.
    Świetny blog i wygląd, obserwuję i pozdrawiam♥

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny sweterek + ja już chodze od 16 lutego do szkoły :(

    Fajnie by było gdybyś do mnie zajrzała i jak jest dobrze to może zaobserwowała? http://pryzmatobiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś byłam pierwszy dzień w szkole po feriach, śliczne zdjęcia! :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten nowy design :) Mogę wiedzieć gdzie dodawałaś te ptaszki i napisy ? :D
    jestemfolta.blogspot.com - poklikasz w linki? + zapraszam na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  9. powiem Ci, że strasznie przypominasz moją dobrą koleżankę. Wręcz nie wierzę, że jesteście tak podobne. Wiedziałaś, że masz sobowtóra? haha http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląd bloga jest ok:) Ale Twoje zdjęcia-super! Bardzo naturalnie pozujesz:) Faktycznie-stylizacja wiosenna-u mnie podobnie-już wyczekuję wiosny:) Zapraszam: www.martaiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wrażenie, że na wiosnę każdy potrzebuje jakiś zmian. :) Bardzo ładnie jest.
    whatisinthehat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny szablon ♡
    Myślę że każdemu czasem potrzeba zmiany :)

    Powrót po feriach - najgorsze
    Najpierw się rozleniwisz a tu nagle o 6:00 dzwoni budzik.. nienawidzę tego ;-;

    Śliczne zdjęcia :*
    onlymery55.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja sama nie potrafie robic, a tez bym zmienila.
    Ladnie wygladasz! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zmiany zawsze sa fajne ;) rewelacyjny sweterek :) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia♥

    roko-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowy wygląd bloga jest świetny ;) szczególnie podoba mi się nagłówek i pasek stron, idealnie do siebie pasują
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Moze kiedys skorzystam z twoich uslug ale jak narazie mam juz zaufana designerke. :-)
    kaja-kapuscinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny sweterek, ciagle takiego szukam i nie mogę znaleźć :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia.. *.*
    kingaphotoography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny nowy wygląd :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia i piękny wygląd :)
    http://nicoxle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląd ♥

    missstyle21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny sweterek. Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie ;* nikayoungjournalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja jak i zdjęcia :) Design blog jest cudowny :)
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny sweterek! Ja po dwóch tygodniach ferii nadal nie przyzwyczaiłam się do szkoły.
    Ładna sesja ;)
    Zapraszam! :))
    Mój blog- klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny post ! I ładne zdjecia !
    zapraszam http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Przecudny sweterek :o Jutro lecę do New Yorkera kupić taki sam :)

    kawaii-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię zmiany ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląd świetny i nawet lepszy od tego starego!
    Śliczny sweterek, uwielbiam takie.
    Trzymaj się, kochana :*

    thekallasowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny wygląd, zdjęcia i post!:*

    Obserwuję i liczę że zrobisz to samo, jeśli spodoba Ci się mój!

    Pozdrawiam cieplutko!
    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej! Śliczny design bloga! Ja też jestem już po 2 dniach szkoły i szczerzę nie mogę się przyzwyczaić. Śliczne zdjęcia <3 Pozdrawiam:)
    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsze co pomyślałam gdy weszłam na tego bloga- "Matko, ale cudny design"! Masz piękne włosy, a zdjecia są śliczne <3

    Zapraszam do mnie. Klikniesz w baner choies? Proszę, to dla mnie bardzo ważne!
    Mój blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląd bloga wyszedł Ci świetnie. Rzeczywiście wiosna puka już do drzwi, bardzo ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam, Karmelka.

    OdpowiedzUsuń
  34. ja to w szkole mam teraz nudy ^^ Ładny zestaw ! :)
    Zapraszam: http://www.allexx096.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygląd jest świetny. Przejrzysty, ładny i miło się czyta przy nim bloga. Śliczny sweterek ! Chyba muszę się wybrać do galerii i go kupić :)
    Mój blog - Klik ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygląd jest świetny. Przejrzysty, ładny i miło się czyta przy nim bloga. Śliczny sweterek ! Chyba muszę się wybrać do galerii i go kupić :)
    Mój blog - Klik ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wygląd jest śliczny. W sweterku się zakochałam :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczny nowy design :3
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny design ja też planuję małe zmiany związane z wyglądem, ale muszę poćwiczyć, bo w tych sprawach nie jestem ekspertem ;)
    Śliczne zdjęcia :))

    lisaandnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ładny ten nowy design, ja już powoli zaczynam przyzwyczajać się do szkolnej rutyny
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowny jest ten nowy design! :)
    Stylizacja jest jak najbardziej w moim guście, zdjęcia bardzo mi się podobają! :*

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. ładne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Nowy wygląd jest wręcz genialny<3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie wiem jak wyglądał poprzedni wygląd, ale ten jest bardzo ładny! Śliczny sweterek! :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny desing! :) Życzę Ci wytrawałości w szkole :*

    Pozdrawiam ♥
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny desing , śliczne zdjęcia !! Obserwuje :))

    majka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniałe zdjęcia! Sweterek cudny. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczny sweterek Fajny post bardzo ładne zdjecia !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja również mam w planach takie zmiany :) Świetnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam <3
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Również designy bloga szybko mi się nudzą i pomimo, że mój obecny bardzo mi się podoba, już mi się nudził i chyba pora na małe zmiany ;)
    Twój design jest prześliczny!
    Świetne zdjęcia :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Desing cudowny! ^^ A stylizacja przepiękna. :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, gdy wpadniesz chociaż na minutkę. :)
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowny design *o*
    Wpadniesz? Zaczynam od nowa.

    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Super desing ! Mój desing będzie niedługo zrobiony więc zapraszam igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.