2015/03/14

Moje blogowe sekrety' Tag

Hej!♥ Ostatnio znalazłam ciekawy tag, po tytule posta pewnie domyślacie się jaki. Bardzo lubię czytać tagi, więc myślę, ze was zaciekawi . Jeżeli chodzi o zdjęcia to w końcu udało mi się namówić mamę na zdjęcia. Doszedł do mnie też wczoraj sweter, jest dosyć gruby więc idealny na wiosenną pogodę.
Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga prowadzę już około roku. To zależy czy mam pomysł, zdjęcia i chęć bo przecież nie będę pisać nic na siłę. Zdarzyło mi się też napisać post na zapas,  jednak później stwierdziłam, że nie podoba mi się.
Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Tak! Mamie powiedziałam od razu jak założyłam bloga. Tata  i reszta rodziny dowiedzieli się troszeczkę później.
Jeżeli chodzi o znajomych to nie wszyscy wiedzą. Większość klasy pewnie wie, i kilka osób poza nią.
 Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Od razu jak wchodzę na komputer otwieram bloggera. Czasami też wchodzę na telefonie na bloga, by poczytać komentarze i powchodzić na wasze blogi.
Masz jakieś rady dla początkujących blogerek?
Chyba najważniejszą rzeczą jest cierpliwość. Wiele osób od razu chce mieć wiele obserwacji, komentarzy, wyświetleń itp. Jeżeli będziesz mieć pomysł na bloga, będziesz pisać o tym co cię interesuje to na pewno czytelnicy cię znajdą. Ważne też są zdjęcia dobrej jakości, nie musi być to lustrzanka, bo przecież cyfrówką czy nawet telefonem można zrobić bardzo ładne zdjęcie!♥ 
 Czy pod wpływem blogów kupujesz więcej kosmetyków/ubrań, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Bardzo lubię czytać recenzję różnych produktów, jednak  jeszcze nic mnie nie przekonało by tą rzecz zakupić.
A z ubraniami to różnie bywa, raz nawet pobiegałam do sklepu bo bardzo mi się spodobała jedna bluzka, lecz nie było mojego rozmiary ( hahaha :D)
Miałaś jakiś sposób na rozpowszechnienie bloga?
Chyba najlepszym sposobem jest sensowne, szczere komentowanie blogów. Łatwym też sposobem jest udostępnianie linka do bloga na grupach na fb.
 Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Myślę, że jestem bardziej otwarta, odważna. Poznałam też mnóstwo wspaniałych osób. Zyskałam też nową pasję- fotografię ♥  No i jestem też bardziej zorganizowana.
Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Z tym to różnie bywa, najczęściej wpadają mi pomysły w szkole lub w nocy. Czasem tez przeglądam blogi i wyszukuję ciekawe tagi choćby jak ten.
Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u blogerek?
Najbardziej lubię posty tematyczne i Diy. Uwielbiam też przepisy na jakieś proste ciasteczka/cisto
Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Niestety tak, najbardziej świetnych zdjęć i sprzętu. Zazdroszczę też osobie, która jest mega zorganizowana. 
Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
Miałam, nie dodawałam postów przez 3 miesiące, aż w końcu zdecydowałam, ze drugi raz spróbuje i opublikowałam post w Lipcu.
Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn? 
W blogach mnie chyba nic nie denerwuje. Może czasami jak komentują np. "Super blog. Zapraszam do mnie:"
Kto robi Ci zdjęcia na bloga?
Przeważnie jest to młodsza siostra lub mama. 
Czasami też wybieram się z koleżanką na "sesję"
Ile zajmuje Ci przygotowanie posta?
Zależy jakiego, przeważnie około 2 godzin. Napisanie posta zajmuję mi około godzinki, lecz jeszcze zrobienie zdjęć i ich przerobienie.
Sweterek - klik
Co myślicie o tym tagu?



45 komentarzy:

  1. Bardzo ładny sweter :)
    Widzę, że nie tylko mi podoba się ten tag! Czytam go już 2 raz dzisiaj ;3
    thisismydream-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilkakrotnie widziałam już ten tag i bardzo mi się podoba! Ja również bardzo lubię czytać tagi, zwłaszcza dlatego, że jest to dla mnie "Mało tekstu, dużo treści." :)

    Only Mery ♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatio wykonałam ten tag u siebie :) Cierpliwość,Cierpliwość,Cierpliwość !
    Pozdrrawiam

    roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag :)
    Śliczny sweterek :)
    http://by-paqulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super tag ;) lubię akurat ten temat więc czytało mi się super i jeszcze te zdjęcia ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy, można dowiedzieć się fajnych rzeczy :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super odpowiedzi! Też niedawno robiłam ten tag u siebie :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super odpowiedzi. Dużo się o tobie dowiedziałam ! Piękne zdjęcia :*

    natalyy-blog.blogspot.com ♥ Klik ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny tag. Piękne zdjęcia ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super tag :)

    http://lifestylegirl88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tag :)

    http://lifestyle-and-fashion-meg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny tak :) Śliczny sweterek ;)

    http://adziam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również od razu po włączeniu komputera mam w nawyku otwieranie bloggera ;) Super TAG

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny sweter! Skąd jest to cudo?
    Super, że mama Cię wspiera w Twoim hobby i pomaga Ci w prowadzeniu bloga :)

    http://urszulawil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten tag ;) też nie lubię takich płytnik komentarzy i mi też mama czasami robi zdjęcia :p
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tag pomysłowy i oryginalny. Też miałam taki czas w którym myślałam nad usunięciem bloga , ale prowadzę go do dzisiaj , ponieważ zmieniłam zdanie.

    Sweterek piękny , a całość się ślicznie prezentuję :)

    Obserwuję i serdecznie pozdrawiam :
    forgive22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny tag. Podobają mi się Twoje odpowiedzi, super się je czyta.
    Pozdrawiam
    probki-zafriko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczne zdjęcia:)
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super zdjęcia i prześliczny sweterek *o*
    http://aleksandra-zagala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog :)) Będę zaglądać tutaj częściej :*
    Zapraszam do siebie -> http://by-anqelika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię ten Tag, a w Twoim wykonaniu również bardzo mi się spodobał. :) Śliczne zdjęcia i ładny wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny Tag nie spotkałam się z nim jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny pomysl na zdjecia z tą lampeczką :)
    Kochana moglabys poklikac u mnie w linki? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mojego swiata fotografii :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  25. masz talent i to bardzo dobry :* POZDRAWIAM i polecam :) http://mywaays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dobrze że zrobiłaś taki wpis! Można się z niego dużo dowiedzieć o blogowaniu :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny post. Również uwielbiam czytać tagi. Śliczne zdjęcia ;) Jeśli chodzi o rozpowszechnianie bloga to faktyczne najskuteczniejszym sposobem jest komentowanie u innych :D
    zuziolandia1.blogspot.com <<<< o to chodzi B) Pozdrawiam i życzę sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia daję obs i też lubię czytać tagi :) zapraszam http://alexlovesweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny post i zdjęcia :)

    zapraszam do mnie
    Mogę liczyć na komentarz?
    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny post i super zdjęcia ;)
    Pozdrawiam http://ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny tag, zdjęcia także :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. To chyba mój ulubiony tag, ze wszystkich jakie pojawiają się na blogach.
    Kto nie jest ciekawy sekretów innych blogerek? :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny tag :) u mnie w klasie tylko 3 osoby wiedzą o blogu :P
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam czytać ten tag, jest chyba najlepszym jaki może być :D Świetnie odpowiedziałaś na pytania:)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny jest ten TAG. Sama muszę wreszcie go zrobić :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaki fajny wpis! Fajnie cie bardziej poznac :)
    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny jest ten tag, sliczne zdjecia :*

    ❤Mój blog-kliik❤

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten tag jest bardzo fajny, sama go robiłam na moim blogu :D Ciekawe odpowiedzi i śliczne zdjęcia! A sweter jaki masz na sobie wygląda świetnie! ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*
    julkablogxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię ten TAG, chyba tez go zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam czytać tagi, ten jest wyjątkowo ciekawy :) Bardzo ładne zdjęcia, śliczny ten sweterek, kilknęłam link! :)
    Masz przepiękny design ♥

    Pozdrawiam!

    ♡ ✿ JULIA BLOG – KONKURS I NOWY POST KLIK ✿ ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.