2015/02/06

Pierwszy śnieg!

~ Hej! ♥~
Doczekałam się! Niektórych pewnie może to dziwić, bo śniegu mają już dosyć. U mnie nareszcie spadł, od razu poszłam na zdjęcia, bo takiej okazji może już nie być. Trochę późno, ale lepiej teraz niż wcale. Znając życie w przeciągu kilku dni już go nie będzie.  Jednak jest to moja ulubiona pora roku. Trochę się rozleniwiłam w te długie wieczory. Cieszę się, że dni są coraz dłuższe. W tym roku nie czułam za bardzo tej zimy, dlatego pewnie się domyślacie dlaczego pisze teraz tego posta.  Gdy byłam w Zakopanym było inaczej, wtedy czułam się jak w bajce. Dużo śniegu,piękne widoki to uroki zimy. Niestety nie mogę tego poczuć w mojej miejscowości, ale może na ferie nadejdzie miła niespodzianka? Zaczynam dopiero 14 lutego. Mam wielkie plany wobec bloga i nawet Youtube! Postanowiłam, że dam sobie szanse i spróbuje nagrywać filmiki o które często pytacie. W tym tygodniu miałam również pełno nauki, na szczęście w przyszłym będzie już lepiej. Jest piątek dlatego życzę wam miłego weekendu! ;)
Za czym mi się kojarzy zima ? 
♥ śnieg ♥ narty ♥ bałwan ♥ sanki ♥ łyżwy ♥ atmosfera ♥ skoki narciarskie ♥ święta ♥ ferie ♥ sweterki
♥ mróz ♥ widoki ♥ piękne zdjęcia ♥ spacery ♥ książki ♥ kurtka ♥ rękawiczki ♥ ciepłe skarpety 
♥ dzień babci i dziadka ♥ walentynki ♥ świeczki ♥ gorąca czekolada ♥ krótkie dni 

Z czym wam się kojarzy zima ?/ Jest u was śnieg ?


53 komentarze:

  1. Oczywiście zdjęcia super. No i wpis też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tylko trochę :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpiękniejsza misia! <3

    julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznotka <3
    u mnie jest troszeczkę. :)
    CHciałabym już wiosnę ;c
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo u cb dopiero teraz śnieg? ;o
    Śliczne zdjęcia ! <3
    Mam pytanie: jak poradziłaś sobie z wyśrodkowaniem daty? Bo ja wpisuję pełno kodów, a żaden nic nie daje ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie aktualnie śniegu nie ma, ale gościł już wcześniej kilka razy :)

    Blog-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie był śnieg ale już prawie cały stopniał ;/
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie zima kojarzy się ze świętami i zimnem ;/ Nie lubię zimy! ;/
    Świetne zdjęcia!

    ♥ by-kinqa.blogspot.com [KLIK] ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia-tak samo jak i blog! Obserwuje:)
    Kocham zime i kojarzy mi sie z dziecinstwem,kiedy wszyscy wychodzili na sanki lub rzucali sie śnieżkami,swiąteczną atosferą i grubymi swetrami<3
    Zapraszam do mnie http://take--you.blogspot.com/ i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie śnieg był już w grudniu :)
    http://unusual-planet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zima kojarzy mi się oczywiście z książkami i śniegiem :)
    www.picturesquelifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie jest snieg. super ze masz ferie
    Hej, masz super bloga.
    klikniesz u mnie w linki >CHOIES<
    http://faszyngirl.blogspot.com/2015/02/ogromne-promocje.html

    Jak klikniesz napisz komentarz to cię za to zaobserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam trochę śniegu. Pieknie wyglądasz! Ja kocham za widoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie śnieg leży już od jakiegoś tygodnia :D
    Świetne zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! U mnie jest tylko trochę śniegu ;)
    Mi zima kojarzy się ze świętami, sweterkami i książkami! :3

    Zapraszam i zachęcam do głosowania na mój blog w konkursie na Blog Roku ♥
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi zima kojarzy się z kakałkiem, świętami i ciepłymi skarpetkami! :D
    Śnieg u mnie jest od tygodnia, ale tylko tyle co kot napłakał ;-;

    Miłego weekendu! :*
    Only Mery ♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia :)
    U mnie już śnieg leży kilka dobrych dni. Pierwszego dnia było tak pięknie, drzewa były oszronione a śniegu było po kolana. A właśnie wtedy się rozchorowałam :) i po sesji nici....

    Zapraszam! :)
    Sandryyshen.blogspot.com - Klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja 14 kończę, ale dzisiaj wyjeżdżam więc jest OK. Piękne zdjęcia. Jesteś bardzo fotogeniczna <3

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też spadł w końcu pierwszy śnieg !!!

    http://weronikachojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie śniwg trzyma się już od dobrych 3 tygodni, a u ciebie dopiero spadł? :O

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie śnieg jest dość długo :) Świetne zdjęcia! :)
    By-paqulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie śnieg leży już od 3-4 tygodni, ale niestety powoli już się topi. Mam nadzieję, że przed moimi feriami jeszcze napada. :)
    Miłego weekendu! :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. oby udało Ci się z youtube, tam to jest prawo dżungli haha :D super zdjęcia ^^
    zapraszam ♥
    madeline-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie śnieg to już dawno się roztopił. Może to dziwne, ale śnieg kojarzy mi się z ciepłem xd

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu - zaobserwuj :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny wpis :D Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja teraz ubolewam, bo spadł u mnie śnieg, a już naiwnie liczyłam na wiosnę haha :) http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi zima zdecydowanie kojarzy się ze śniegiem i kurtkami (haha). Do mnie śnieg zawitał już 2 tygodnie temu, ale w bardzo małych ilościach :(

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie przepadam za zimą :/ Ta pora roku kojarzy mi się zazwyczaj z zimnem i chorobami

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne zdjęcia! :)
    U mnie nie ma sniegu.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/new-jewelry.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie już prawie nie ma śniegu :)
    mjakmamuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śniegu trochę jest, ale mam nadzieję, że nie poleży długo. Czekam już na ciepło. :D
    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne zdjęcia :)
    Bardzo ładny, przejrzysty blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy :)
    Mój blog
    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz w komentarzu pod postem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne zdjęcia! U mnie niestety nie ma śniegu...
    Pozdrawiam
    Mój blog - klik!
    Konkurs - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też czekałam dużo na śnieg ale się nie doczekałam www.jezynkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja wręcz przeciwnie poczułam w tym roku zimę czego nie pamiętam w ostatnich kilku latach ;o
    Bardzo ładne zdjęcia :D
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia ;) Masz przepiękny wygląd bloga :o

    http://berrible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi zima kojarzy się szczególnie ze śniegiem i sankami oraz ze spacerami.Piękne zdjęcia!
    Kolorowe chmury>>>klik<<<

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem tutaj pierwszy raz, ale naprawdę bardzo mi się tutaj podoba przede wszystkim Twój styl pisania, oraz zdjęcia. Zaobserwowałam i czekam na kolejne notki :)
    A w tym czasie zapraszam również do siebie: www.niekontrolowanee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie śniegu nie ma wogule. Jakies białe plamki i tyle. Zdjęcia sa jak zwykle świetne, i życzę dalszych sukcesów ♥

    ---> http://booandboo1.blogspot.com/# ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  43. w moim mieście właśnie wczoraj stopniał i już nie ma nic. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jesteś prześliczna <33

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie juz stopniał po raz setny chyba juz, a mi zima kojarzy sie z herbatka, swetrami i kocamk wszystko co jest cieplusie :)

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Zima kojarzy mi się przedrzymskim ze śniegiem. Zdjęcia są śliczne :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakiś czas temu był u mnie śnieg , ale od 3 dni jest takie słońce <3
    Obserwujemy ? Zacznij i daj znać ! :))
    http://dennaystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. świetnie, że planujesz zacząć nagrywać!
    u mnie śniegu nie ma, był ale mam nadzieje, że go już nie będzie, bo nie mogę nosić wiosennych butów haha

    obserwuje i byloby mi naprawde miło gdyś zrobiła u mnie to samo:)

    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak to fajnie że spadł u ciebie śnieg <333
    u mnie spadł jeden dzień dość dużo ale w następnych dniach już go nie było <333
    Śliczne zdjęcia <3
    mogłabym liczyć na pomoc z twojej strony ? to dla mnie wiele znaczy !
    poklikała byś w linki do choies ?
    jak będziesz potrzebowała pomocy to napisz śmiało z chęcia ci pomogę <333
    http://weeri-weri.blogspot.com/2015/02/wishlist.html#gpluscomments

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.