2015/02/13

Moje plany na ferie

'Hej!'Nareszcie się doczekałam! Weekend! Jednak dzisiaj również rozpoczynam ferie, za pewne niektórzy też czują tą radość co ja a jeszcze inni kończą je. Oczywiście nauczyciele musieli zapowiedzieć pełno sprawdzianów. Tak więc w poniedziałek na pierwszej lekcji będzie mnie witać piękny sprawdzian z J.Angielskiego. Mam kilka planów na te ferie, którymi podzielę się z wami, więc zapraszam na dalszą cześć posta.
Pisać regularnie
W tym tygodniu po prostu nie miałam na nic czasu! Myślę, że to nadrobię teraz, i będę pisać posty co 3/4 dni. Bo w końcu jak ma się tyle czasu to trzeba go wykorzystać.
Wyjazd do kina i na łyżwy
Od dłuższego czasu chce iść do kina, bo  dawno nie byłam. Myślę, że w czasie ferii będzie dużo czasu by spokojnie pójść z przyjaciółmi czy siostrą na jakiś film. A na łyżwach nie byłam 4 lata, tak więc trzeba sobie przypomnieć te lata co kilka razy w miesiącu jezdziłam z tatą.
Spotkać się z przyjaciółmi 
To pewnie wiadomo, każdy uwielbia zapewne spędzać czas z znajomymi.
Taką osobą jestem również ja, chciałabym po prostu spędzic te ferie miło z przyjaciółmi i rodziną bo nigdzie nie wyjezdzam.
Nakręcić pierwszy filmik
Wstrzymuje się już długo. Nakręciłam w grudniu, ale coś mi nie pasowało i nie wstawiłam.
Teraz mam ambitne plany i myślę, że  w następnym tygodniu już go nakręce i dodam :)
 Biegać,biegać i jeszcze raz biegać
Wiecie za pewne, że lubie sport.  Chciałabym poprawic kondycje po zimie, bo w wiosne czekają mnie zawody. Biegam dla siebie, nie by schudnąć , ale po prostu lubie to.
Mieliście już ferie ? / Jak je spędziliście ?

33 komentarze:

  1. Fajnie masz mi się właśnie ferie kończą od poniedziałku do szkoły :()

    http://katygoogla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia życzę. Ja grubo po feriach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ki to się ferie skończyły w tyg temu :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę udanych ferii w takim razie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ferie niestety się już kończą! Śliczne zdjęcia :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci powodzenia! :)
    Czekam na filmik :)
    http://by-paqulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ..nie jestem na twoim blogu pierwszy raz ale teraz musze ci to napisać...piękna jesteś:")
    + skomnetujesz moją ostatnią notke i klikniesz w link na końcu notki? z góry dziękuje! :* ---> link do mojego bloga, kliknij

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ferie właśnie zaczęłąm ( o jej :D ) i bardzo się cieszę! Jak je spędzę? W domu, ale na pewno aktywnie, spotkania z przyjaciółmi, wyjazdy, nie będzie nudy!

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już niestety kończę ferie. Spędziłam je bardzo podobnie jak ty sobie planujesz ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również teraz zaczynam ferie! I mam duużo planów ;D
    Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystkie Twoje plany ;)

    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety ale ja właśnie kończę ferie :(

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje ferie się kończą wraz z tym weekendem- co do biegania- najlepsza możliwa aktywność na świecie :)
    Pozdrawiam

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w realizacji tych planów :) Ja ferie zaczęłam dzisiaj i po prostu zamierzam od wszystkiego odpocząć :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Ci , że twoje ferie dopiero się zaczynają.Moje powoli się już kończą ;/ Miłego nudzenia się ;p

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja własnie wczoraj zaczęłam ferie, tak jak Ty. Dla mnie to najlepszy termin i cieszę się, że w tym roku mam je jako ostatnia. :)
    Powodzenia w realizacji planów. ;)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zaczęłam ferie dzisiaj i mam zaplanowane już co będę w nie robić, żeby ich nie zmarnować :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje ferie jutro się konczą! :'( J byłam na zimowisku harcerskim i kilka razy na basenie!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. To powodzenia i udanych ferii :)

    A ja dzisiaj pobiegam ! :) Idę się właśnie zbierać :)

    Pozdrawiam,
    hati-artshop.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. miłych ferii i powodzenia w realizacji planów!mi niestety skończyły się dwa tygodnie temu :(

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wlasnie koncze ferie, masakra.. a jutro juz mam kartkowke. :/


    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. jak Ci dobrze, ja już skończyłam ferie tygodzień temu ;c
    powodzenia w swoich postanowieniach :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w ferie bardzo często jeździłam do kina lub na lodowisko. Udanych ferii, powodzenia w realizacji planów na ferie !

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę tobie udanych ferii, abyś wykorzystała je najbardziej jak się da i zrealizowała swoje wszystkie plany !
    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych ! :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi też zaczęły się nareszcie ferie! Ja postanowiłam powtarzać sobie do egzaminów gimnazjalnych, dużo czytać, odpoczywać i ćwiczyć. :)

    Zapraszam do mnie. :) Liczy się każdy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja jutro do szkoły ;c Udanych ferii ;D
    Zapraszam http://moja-orginalna-bajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę tobie udanych ferii:-) zapraszam do mnie http://wartomiecnadzieja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie :)

    zapraszam www.uangels.blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.