2015/02/24

Happy Week

'Hej!♥' Ten moment musiał już nastąpić, za nie cały tydzień będzie trzeba znów iść do szkoły. Pamiętam jak co dopiero liczyłam ile pozostało mi jeszcze do wolnych dni. Ten pierwszy tydzień minął mi bardzo szybko. W pierwszym dniu wybrałam się od razu z koleżankami na łyżwy. Bo był to mój pierwszy cel na te ferie. Po 4 latach przerwy, myślę, ze mi nawet dobrze szło ( haha przynajmniej  się nie przewróciłam) Następnego dnia oczywiście leniuchowałam, dzień spędziłam oglądając seriale, siedząc przed komputerem i jedząc.W środę natomiast byłam w centrum rozrywki z siostrą i kuzynem. Ku mojemu zaskoczeniu były tam kulki gdzie od razu pobiegłam zrobić zdjęcie. Następnego dnia pojechałam do kina na "Pingwiny z Madagaskaru" Film a raczej bajka bardzo mi się spodobała, więc polecam każdemu pójść i samemu się przekonać. Piątek poświęciłam nagrywaniu filmiku dla was. Niestety, przypadkowo go usunęłam, ale jutro planuje nagrać go jeszcze raz :) W tym tygodniu  na pewno zostanie dodany! W sobotę i niedzielę spędziłam z rodziną i przyjaciółmi. Jestem bardzo zadowolona z tego tygodnia, niestety minął tak szybko, że co się obejrzałam a tu już wtorek. Planowałam dodać post wczoraj, ale nie miałam dostępu do komputera, za co najmocniej przepraszam! ♥
 Płaszczyk- klik (klikniesz?♥)
Ostatnio przyszedł do mnie płaszczyk. Wybrałam kolor jasno-różowy, ponieważ w swojej szafie nie mam za dużo pastelowych kolorów. Od razu wzięłam aparat i poszłam na zdjęcia. Jestem ze zdjęć zadowolona jak i z płaszcza.
Wiem, że jest to typowy post lifestylowy, ale miałam taką potrzebę by podzielić się z wami wrażeniami.
W przyszłym poście przygotowałam dla was prosty przepis na coś słodkiego!
Co myślicie o płaszczyku?/ Jak spędziliście poprzedni tydzień?

26 komentarzy:

  1. Ładniutki płaszczyk, ja jednak wybrałabym inny kolor :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety, niedługo znowu do szkoły :(
    Śliczny płaszcz :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już dawno skończyłam ferie.. ;/ Śliczniutkie zdjęcia ! ;)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety miałam ferie jako pierwsza :( Też byłam w kinie na Pingwinach, bardzo fajna bajka :p
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszczyk jest geenialny *__*
    zazdroszczę ferii ;/
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z filmikiem o tym jak układam swoją grzywkę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny płaszczyk. szczególnie podoba mi się kolor ;* Ja ostatni tydzień leżałam w domu, ponieważ byłam chora. A moje ferie niestety skończyły się jakieś 2 tygodnie temu :'(
    Życzę miłego. ostatniego tygodnia wolnego ♥

    Zapraszam na nowy post :)
    julkablogxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja poprzedni tydzień spędziłam głównie na leniuchowaniu, bo też mam ferie ;)
    Piękne zdjęcia! Mam bardzo podobny płaszczyk o tym samym kolorze haha. Właśnie miałam w nim robić zdjęcia na bloga xd
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor płaszczyka <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny ten pudrowy roz <3 pasuje do Cb :* zapraszam do nas <3
    http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia *.*
    Ty i tak masz lepiej, ponieważ mi ferie skończyły się 2/3 tygodnie temu :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszczyk jest przepiękny. Och jak ja nie lubię końca ferii :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny ten płaszczyk, aczkolwiek mi by do niczego nie pasował :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny płaszczyk! ;)

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny płaszczyk. Mi ferie ciągnęły się bardzo, ale jak teraz patrzę, to nie mogę uwierzyć, że już niedługo wracamy do szkoły! :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. super ten płaszczyk też muszę sobie taki kupić, a szczególnie podoba mi się ten kolr, jest taki oryginalny ily ślicznie wyglądasz, jak zwykle
    www.thatsopola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super ten płaszczyk też muszę sobie taki kupić, a szczególnie podoba mi się ten kolr, jest taki oryginalny ily ślicznie wyglądasz, jak zwykle
    www.thatsopola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. "Pingwiny z Madagaskaru" chociaż mam 15 lat i tak bym z chęcią na nie poszła :)
    Co będę oszukiwać uwielbiam bajki :P

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    Mój Blog - klik!
    Mogę Cię jeszcze prosić o poklikanie w baner na moim blogu (pasek boczny), bardzo mi na tym zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O jeju, ja uwielbiam płaszcze! Są takie klasyczne i ten Twój też jest piękny ♥

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie świetny płaszczyk.
    Jeżeli chodzi o Twój cały blog to jestem bardzo zaskoczona, dodajesz świetne zdjęcia oraz masz super styl pisania. Masz bardzo ładny desing bloga i widać, że masz plan na niego. W dodatku wcale nie wyglądasz na swój wiek, jesteś bardzo ładna!:)
    Zaobserwowałam i czekam na więcej wpisów!
    www.niekontrolowanee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten tydzień spędziłam, w łóżku z lekarstwami - niestety! Płaszczyk jest bardzo ładny, podoba mi się.

    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  21. Płaszczyk super! :)
    Zapraszam do mnie
    www.stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja, podoba mi się! :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post, so lovely!
    follow for follow?
    www.raroika.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.