2015/02/19

Co daje mi blog ?

'Hej!' Za pewne wielu z was prowadzi bloga, ale czy zastanawialiście się co wam daje blog ? Kiedyś dużo rozmyślałam o tym, praktycznie cały post miałam w głowie. Ostatnio natknęłam się na taki post na innym blogu , więc szybko sobie przypomniałam i sięgnęłam po notes by zrobić te rzeczy. Tak wygląda moja historia z tym postem. Blog dał mi wiele wspaniałych cech, wspomnień i wiele innych. Nie chodzi o ubrania za darmo. Gdy założyłam bloga nie wiedziałam , ze jest coś takiego jak współpraca. Za pewne większość blogerów też nie. Ale tak na prawdę co dał mi blog ?
Szczęście ♥
Blogowanie mi sprawia wielką przyjemność! Gdy wchodzę na bloga,czytam wasze komentarze, widzę jak jest was coraz więcej po prostu mnie to uszczęśliwia.
Poczucie własnej wartości ♥
Wiem co chce osiągnąć w życiu. Dążę do wybranych celów. Pozytywnie patrze na świat.
To dzięki blogowaniu zaczęłam się cieszyć z małych rzeczy.
 Nowe znajomości  ♥
Gdyby nie blog nie poznałabym tak wspaniałych osób! Zawarłam z wami internetowe znajomości. Cieszę się również, ze mam was- czytelników, bez których mój blog byłby inny.
Pewność siebie ♥
W ostatnim czasie zauważyłam większą zmianę. Jestem bardziej otwarta do ludzi. Szybko nawiązuje znajomości i jest mi lepiej.
Kreatywność ♥
Idę ulicą i nagle natyka mnie pomysł na post, więc od razu zapisuje w notatkach. Tak samo jest gdy wykorzystuje stare materiały i robię coś nowego. Mimo moich słabych zdolnościach plastycznych daje radę.
Grafika komputerowa ♥
Przed założeniem bloga coś już umiałam, jednak największe postępy zrobiłam w ostatnich kilku miesiącach.
Umiem obsługiwać się kodami css i przerabiać zdjęcia,filmiki.
Zorganizowanie ♥
Gdy zaczęłam prowadzić bloga, dodawałam posty nie regularnie, tłumaczyłam się tym,że mam szkołę, nie mam czasu itd. W końcu gdy dostałam nowy  aparat, postanowiłam zrobić zmianę.
Jestem bardziej zorganizowana, myślę, że powoli weszło mi to w krew.
Rozwijanie swoich pasji ♥
Przez blog rozpoczęła się moja przygoda z fotografią. Jestem na razie początkująca, ale się cieszę gdy mogę wam pokazać małe postępy ♥! 
Myślę, że wymieniłam najważniejsze rzeczy, choć mogłam o czymś zapomnieć.
Dziękuje, ze jesteście! Blogowanie jak widzicie sprawia mi wielką radość i mam nadzieję, 
że pozostanę w blogosferze jeszcze długo! :)
`Prowadzicie bloga ? Co zawdzięczacie blogu ?

43 komentarze:

  1. To samo co Ty ;)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja prowadzę bloga :D zawdzięczam mu wszystko :3
    śliczne zdjęcia ! masz długie i piękne włosy <3
    zapraszam na nowy post <3
    i pozdrawiam !
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, ja jak się nad tym zastanawiam... to blogowanie to rzecz, dzięki której rozwinęłam sie chyba najbardziej. Przede wszystkim odkryłam fotografię, stałam się bardziej pewna siebie, otwarta na ludzi, a przede wszystkim zorganizowana, właściwie zawsze znajdę czas na napisanie posta haha :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :* Ja nigdy nie opuszczę bloga

    ♥Pozdrawiam♥
    Mój blog ♥ KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. mi prowadzenie bloga sprawia ogromną przyjemność i frajdę ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD walentynkowym :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bloga prowadze od 2 miesiecy i naprawde sie ciesze gdy przybywa mi obserwatorow i czytam te wszystkie mile komentarze. ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na prawdę fajny post ! Mi blog dał również dużo, m.in. Poznałam wiele wspaniałych ludzi :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja praktycznie dopiero zaczynam więc chyba za bardzo na ten temat jeszcze nie mogę się wypowiedzieć. Ale mam zamiar w najbliższym czasie zrobić jakąś mini - sesję i rozwijać swoje zdolności ^^
    Śliczna kurteczka! Pozdrawiam i obserwuję :*


    http://hello-im-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki blogowaniu można zyskać naprawdę wiele ;) Możemy dowiedzieć się o nowych trendach , jakiś informacjach o kosmetykach czy ubraniach , poznać wspaniałych ludzi i co najważniejsze nauczyć się wyrazić własne zdanie ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Tobą. Blog daje nam naprawdę wiele dobrego :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Blog dał i nadal daje mi bardzo wiele :)
    Nie potrafiłabym teraz z niego zrezygnować. Mądry post!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mi to samo daję blog;)
    głównie pewność siebie :)

    http://karoliina-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dzięki blogowi stałam się bardziej śmiała i otwarta :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie blog daje pewność siebie, poczucie własnej wartości i nowe znajomości.
    Świetnie napisany post.
    Zdjęcia śliczne.
    Pozdrawiam.

    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajowa notka!
    ja swojego bloga założyłam niedawno i pozwala mi rozwinąć skrzydła oraz oczywiście poznać nowe osoby, na które wciąż czekam! więc zapraszam do obserwowania mojego bloga, odwdzięczę się <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się zastanawiałam wielokrotnie i wiem co mi daje :)
    Julajulia.blogspot.com-mój blog [KLIK].

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój blog dał mi pasje, poprawił moją samoocenę oraz sprawił, że codziennie uśmiecham się do komentarzy czytelników. Blog to chyba najlepsza rzecz jaka przytrafiła mi się w internecie :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. szczerze nigdy o tym tak poważniej nie myślałam ale kiey o tym napisałaś to naprawdę daje nam duzo blogowanie! :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja prowadzę bloga od 3 miesięcy i dzięki blogowi poznałam wiele fantastycznych osób :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. prześliczne zdjęcia, jesteś bardzo ładna :D
    pozdrawiamy :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zawdzięczam blogowi swoją pasję - fotografię :) Gdyby nie blog, to nie wiem co robiłabym w swoim wolnym czasie :)

    Blog-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post, my dopiero zaczynamy pewnie z czasem zauważymy to co nam daje blogowanie, ale wiemy ze napewno rozwija nasza pasje ;) zapraszamy do nas.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post, my dopiero zaczynamy pewnie z czasem zauważymy to co nam daje blogowanie, ale wiemy ze napewno rozwija nasza pasje ;) zapraszamy do nas.

    OdpowiedzUsuń
  24. Poczucie własnej wartości i pewność siebie jest chyba bardzo dobrą, nowo nabytą cechą dzięki blogowaniu :)
    Pozdrawiam!
    http://takitaamja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog :)

    Obserwujemy?

    http://foreverandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz super design. Przejrzysty i ładny blog. Post ładnie napisany i oczywiście zdjęcia świetne! :)

    Zapraszam również do mnie: http://flashnix-land.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy temat sobie wybrałaś. Podobnego postu nie widziałam, pozwala on docenić nasz wkład pracy w blog. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  28. dla mnie blog jest częścią życia <3
    piękny blog !

    www.casper-fashion.blogspot.com nowy look! zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo miło i ciekawie tu u ciebie i chętnie będę go przeglądała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/no-flex-zone.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam twojego bloga, sama robiłaś wygląd?? super notka, fajnie sie czyta:)))
    + zapraszam na swojego bloga, komentarz i obserwacja mile widziana :) ---> link do mojego bloga, kliknij

    OdpowiedzUsuń
  31. super post, mi blog przede wszystkim dał swobode w wyrażaniu siebie oraz mogę rozwijać swoje pasje czyli grafikę, fotografię :D
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki mojemu blogu stałam się znacznie pewniejsza siebie! :D

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. super post :)
    mi blog pozwala na otwarcie mojego umysłu i wyrażenie w słowach tego co czuje :)

    martynaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. mi dał chyba to samo :)
    zmieniłam się co najmniej o 180 stopni :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki Twojemu postowi uświadomiłam sobie jaki pożytek mamy my, blogujący. Jakoś nigdy wcześniej się na tym nie zastanawiałam ;)

    http://pastimedelicjee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzięki blogu poznałam kilka cudownych dziewczyn. Odkąd prowadzę swoją stronę jestem bardziej zorganizowana, to dla mnie ogromny plus! :)

    Odwdzięczam się za każdy komentarz czy też obserwację, zapraszam :)
    maja-rusek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. fajny blog :)

    Bardzo miło i ciekawie u ciebie, chętnie będę go przeglądała :) Życzę sukcesów w blogowaniu ;)

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bloga prowadzę dla własnego rozwoju osobistego, jeżeli chodzi o mnie nie jarają mnie współprace oraz inne tego typu rzeczy. Jestem stu procentową humanistką, a że dużo gadam chcę oszczędzić moich znajomych dlatego postanowiłam pisać. Tak już jest :)
    www.niekontrolowanee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny post! :) ja niedawno pisałam meeeega długi post właśnie o blogowaniu i muszę powiedzieć, że blog dał mi baaaaardzo dużo!!! <3 super zdjęcia :)


    chcę Cię bardzo serdecznie zaprosić do udziału w konkursie! <3
    ~klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi też blog daje szczęcia, możliwość rozwijania pasji itp. Świetny post!
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny blog, bardzo przejrzysty i taki dziewczęcy. Wchodząc i czytając Twoje notki mam ochotę na więcej. Obserwuje i będę wpadać częściej! :)
    Zapraszam również do mnie http://dleathach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.