2015/01/27

Uwierz w siebie!

~  Hej ♥ ~
Każdy ma wady i zalety! Urodziliśmy się takimi i takimi będziemy! Nie ma człowieka idealnego!
Tak, takimi słowami zacznę ten post. Przygotowałam dzisiaj dla was post tematyczny. Jak się domyślacie po tytule, chodzi mi o to by uwierzyć w siebie i w swoje możliwości. Sama przyznam, że kiedyś nie było mi łatwo. Myślałam negatywnie i nie cieszyłam się z małych rzeczy. Gdy założyłam bloga wszystko się odmieniło, jakbym miała drugą siostrę bliźniaczkę. Był to moment przełomowy. Postanowiłam wtedy zmienić moje życie. Chciałam spełniać marzenia i po prostu cieszyć się z życia. Do tej chwili tak myślę! Uwierzyłam w siebie, jest mi o wiele łatwiej.Wiem co chce osiągnąć w życiu, postanowiłam sobie cele które chce spełnić. Kiedy będziesz się starać w 100 % na pewno szybciej dojdziesz do postanowionego celu. Macie tyle możliwości! Możecie spełniać marzenia! Jednak trzeba w nie uwierzyć i zrobić pierwszy krok w kierunku nich.
Myślę, że dałam trochę do myślenia, by myśleć pozytywnie i uwierzyć w swoje możliwości.
Bluza - klik

50 komentarzy:

  1. Bez wiary w siebie wiele nie zdziałamy,tak naprawdę...nic.To podstawa!
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiara w siebie to podstawa :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Natasza super piszesz <3 Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta biała bluza! Ja od jakiegoś czasu staram się pchać się do przodu, aby bardziej wierzyć w siebie :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś nie wierzyłam w siebie, ale gdy zaczęłam blogować to wszystko się zmieniło. Piękna bluza :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post! Myślę, że da niektórym dużo do myślenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wierzyć w siebie i w sukces to już postęp!
    klinęłam w link do bluzy, mam prośbę o kilka klikow u mnie w poście

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe wnioski i pozytywne przemyślenia! Sama tak uważam, ale czasami jest po prostu ciężko. Mimo wszystko zawsze pozostaje gdzieś tam nadzieja :)
    Śliczne zdjęcia, gdzie kupiłaś buty?

    thekallasowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo motywujący post :) Warto w siebie wierzyć :D

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w siebie wierze, ale czasem mam te chwile zwatpienia

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem dość nieśmiała, ale w siebie wierzę. Każda blogerka musi w siebie wierzyć. Ale masz śliczne, gęste włosy! :D
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mądry post, rzeczywiście nie ma człowieka idealnego! :) U mnie podobnie, blog też był dla mnie momentem przełomowym :)

    wjakwatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pouczający post, podoba mi się. :)
    Zapraszam do siebie:
    http://vntosiak.blogspot.com/2015/01/i-hate-my-body.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz naprawde wspanialego bloga! Wszystko mi sie tu podoba: desing, zdjecia, Twoj styl pisania. Jestem tu po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni. Pozdrawiam :*

    Za poklikanie w linki i skomentowanie tego postu odwdzieczam sie obserwacja na stale i 5 komentarzami.
    http://fashion-is-on.blogspot.com/2015/01/chioes.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! Ja caly czas mam problem z wiarą w siebie i zaakceptowaniem siebie i swoich wad, jednakże sesje na które chodzę bardzo mi pomagają otworzyć się przed ludźmi i przed sobą.
    Serdecznie Cię pozdrawiam, już obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://xweronikamrozekx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog taki przejrzysty i wgl *-*
    http://kontrastowaa.blogspot.com/2015/01/0127-ola-g-2.html Zapraszam też do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia i włosy. jak kiedyś próbowałam pisać bloga, bardziej wszystko doceniałam. każdy mały komentarz, wyświetlenie, obserwację. miło się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna bluza ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post, śliczna bluza :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Najważniejsze to nigdy nie tracić wiary w siebie!
    cudowny, motywujący post!
    śliczne zdjęcia :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post :)

    http://carollyndcaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie u Ciebie :)
    Obserwuję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    http://hati-artshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zrobiłaś efekt zanikania zdjęć po najechaniu na nie? Pamiętam, że był na to jakiś kod, a teraz nigdzie nie mogę go znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzeba uwierzyć w siebie, a wtedy wszystko staje się możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  26. ale cudowna jesteś <3 aż muszę zaobserwować
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bluzę masz genialną! <3
    zaobserwowałam, miło by było gdybyś się odwdzięczyła :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z kilkoma informacjami, nową porcją samojebek i genialną piosenką! ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. To prawda nie ma ludzi idealnych!
    Każdy ma jakieś wady i zalety.
    Ale wady trzeba eliminować i dostrzegać tylko zalety.
    Pozdrawiam.

    Renii blog!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie istnieją ludzie idealni. Mogą być tylko do nich podobni :)

    Pozdrawiam :)
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz racje. Też założyłam bloga i jestem zupełnie inna.

    zapraszam do mnie-----------> Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post, we wszystkim masz rację ... :)

    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. zgadzam się z Tobą w 100% ! :) Bez wiary w siebie i w swoje możliwości tak naprawdę szybko i daleko do niczego nie dojdziemy..Powinno się, tak ja Ty to już zrobiłaś wyznaczyć swoje życiowe cele i cały czas do nich dążyć, a co najważniejsze nigdy się nie poddawać. To jest bardzo ważne, kiedy tak bardzo chcemy tylko osiągnąć coś w życiu. Tak jak napisałaś: ' mamy przecież tyle możliwości!' - no właśnie, dokładnie popieram te słowa. Trzeba spełniać swoje marzenia, przy tym cieszyć się pełnią życia i co najważniejsze iść wciąż do przodu!
    Ogółem bardzo zainteresował mnie ten post, daje wiele do myślenia, szczególnie nad swoim życiem. Pozdrawiam :)

    Mój blog-click♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja uwierzyłam w siebie dzięki mojemu chłopakowi, który przez te dwa lata bardzo mnie dowartościował ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo wartościowy post! świetnie piszesz, miło mi się go czytało. Napisałaś bardzo mądre słowa z ktorymi się zgadzam w stu procentach:)
    super blog i śliczna stylizacja. masz super urodę!
    Bardzo mi się tu podoba dlatego zostawiam obserwację :) zapraszam do mnie jeżeli mój blog także Ci sie spodoba zaobserwuj- będzie mi bardzo miło! http://isannell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobrze napisane! Świetny look :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny blog, piękna buźka i piękna osobowość! Na prawdę :)) Zwykle to uwierzenie w siebie nie przychodzi od tak nagle, trzeba poczekać...niektórzy dłużej, a niektórzy krócej...I niestety nie wszyscy są w stanie tyle czekać...No ale jeśli mam być szczera, to mnie Twój post nie zmotywował do uwierzenia w siebie (nie piszę tego, aby w jakiś sposób dac Ci do zrozumiena, że ta notka jest beznadziejna, bo byłoby to niezgodne z pierwszymi wyrazami, które napisałam :) ) Po prostu najpierw myślę sobie "Jeśli ona mogła, to ja też"....chwila ciszy i na nowo do głowy przychodzą mi głosy "Ale Ty nie jesteś nią i pewnie nie dasz sobie rady". A więc pewnie za nim weźmie się w kupe trzeba zwalczyć swoje demony...a to chyba najgorsze i najtrudniejsze! Ale brawo, że Tobie się udało! Niektóre rzeczy potrafią zmieniać ludzi na dobre :)) Oby takich było więcej.
    ZAPRASZAM RÓWNIEZ DO SIEBIE
    walczikochaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też miałam małe problemy z pewnością siebie, ale staram się nad tym pracować i robię postępy :) Jesteś bardzo podobna do jednej z moich koleżanek haha ;) Bardzo ładne zdjęcia :)

    Blog-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie napisane.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgadzam się!
    Bez wiary w siebie daleko nie zajdziemy ;)
    Podobnie jak u ciebie, mnie również zmieniło prowadzenie bloga!
    Przełamałam się i nie jestem już tą szarą myszką :)

    Pozdrawiam!
    Only Mery ♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja właśnie jestem w trakcie realizowania moich celów, dlatego bardzo przydały się słowa motywacji ♥

    BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgadzam się z tobą. Każdy gra na tym świecie jakąś rolę, nawet mimo wad.
    Warto uwierzyć w siebie bo każdy ma swoją wartość.
    Pozdrawiam
    http://igaa123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Kompleksy to w naszych czasach codzienność, ale powinniśmy cieszyć się tym co mamy i czerpać garściami z każdej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post i zgadzam się dał do myślenia.
    Każdy z nas jest do czegoś stworzony tylko trzeba starać się to odkryć.
    Cudny blog, fajnie piszesz i śliczne zdjęcia <3
    postaram się nadrobić posty gdyż jestem tu nowa :D

    zapraszam do mnie: http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz bardzo ciekawe przemyślenia na ten temat ;) dokładnie, każdy powinien uwierzyć w siebie, dążyć do wybranych celów, spełniać marzenia oraz.. być szczęśliwym! :)
    Zamiast narzekać, powinniśmy cieszyć się z chwili obecnej, gdyż w każdym momencie może się to skończyć..
    Wierzmy w siebie i cieszmy się dniem dzisiejszym, doceniajmy piękne chwile i cieszmy się choćby z małych rzeczy!
    Pozdrawiam serdecznie oraz życzę powodzenia i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wiara w siebie.. to jest najważniejsze. Bez tego nic się nie da zrobić, ech
    Cudne zdjęcia
    Pozdrawiam
    http://kolorowaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.