2015/01/06

Postanowienia 2015 !

Heej !
Wiem , że 2015 rok już się rozpoczął , ale na początku nie miałam żadnych postanowień, Chyba nie wierzyłam , że w tym roku uda mi się je spełnić. Wczoraj wzięłam kartkę i długopis i zaczęłam pisać.  Wypisałam ich 10,  jednak dzisiaj napisze wam tylko 3 ,moim zdaniem najważniejsze.
Chyba największym postanowieniem jest to by rozwinąć bloga.
Chciałabym pisać regularnie  i mieć zdjęcia dobrej jakości. Dni są teraz coraz dłuższe, dlatego bardzo się cieszę bo będę mogła robić zdjęcia ! Gdy przychodziłam ze szkoły było ciemno i trzeba było czekać do Soboty lub robić zdjęcia z lampą błyskową. Bardzo też bym się cieszyła jak by w tym roku przybyło dużo czytelników. 
Kolejnym moim postanowieniem jest zdrowy tryb życia.
W wrześniu zaczęłam się zdrowo odżywiać co z tego wyszło , że po tygodniu wróciłam do tego samego co wcześniej. Bardzo lubię warzywa i owoce więc mam nadzieję , że jeżeli będe mieć wybór pomiędzy czekoladą a owocami wybiorę drugą wersje. Codziennie też zaczęłam ćwiczyć. Rozciągałąm się już wcześniej, ale teraz dorzuciłam kolejne ćwiczenia. Chce zrobić również duży postęp w tańcu.
Chce również doceniać małe rzeczy , cieszyć się z tego co mam.
Patrzeć pozytywnie na wszystko i cieszyć się z życia. Taka chce być ! Wiem , że dużo osób tak pisze.
Czasem na prawdę trudno się cieszyć jak ma się złe chwile. Wtedy trzeba pomyśleć o czymś miłym,dobrym co zapamiętaliśmy. Tak jest przynajmniej u mnie
Spodnie - klik
Macie jakieś postanowienia ?

40 komentarzy:

  1. Ja chcę kupić nowy aparat i ćwiczyć w miarę regularnie ;-) bardzo się cieszę że dni będą dłuższe. Wytrwałości w postanowieniach!

    oliwwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam postanowienie ale na razie nikomu nie mowie :D moi czytelnicy dowiedza sie jako pierwsi gdy go zrealizuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim największym postanowieniem jest zdecydowanie schudnąć :) bardzo fajny post :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo chcę schudnąć w tym roku, mam nadzieję że mi się to uda. Powodzenia w realizacji Twoich postanowień !

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam postanowienia i te twoje trzy są również na mojej liście!♥
    http://stylishlife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie robię postanowień. powodzenia życzę!
    mojaa-wersja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam kilka postanowień pytałaś czy tańczę disco dance więc tak czyżby ty też ? napisz mi koniecznie :**

    http://veyyn.blogspot.com zaprszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tańczę od 6 Lat ! :) Disco ponad wszystko ! ♥

      Usuń
  8. Śliczny outfit , niby prosty ale jest w nim coś fajnego i zauważalnego :)
    Moje postanowienie to zakupienie nowego aparatu.

    Pozdrawiam i zapraszam !

    forgive22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj!
    Ciekawe masz post ale by sie przydalo robi regularne posty! 2 razy w tygodniu lub 1 raz w tygodniu wtedy na pewno znajdziesz wiecej czytelniczek twojego blogu :)
    ps. Poklikałam .

    OdpowiedzUsuń
  10. Słiczny ootd . Ja nie mam postanowien skonczylam z tym , Kliknełabyś w linki w moim pierwszy poście. Bardzo byłoby mi miło. co powiesz na wspolna obserwacje? Napisz u mnie w komentarzu.
    this-is-paranormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny post i śliczny wygląd bloga ;*

    love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Także chcę rozwinąć bloga. Dzięki tym coraz dłuższym dniom jest coraz lepiej z robieniem zdjęć:)
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej mogę miec do Ciebie prośbę? Mogłabyś poklikać w reklamy u mnie na blogu po prawej stronie ?
    http://baskuul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana, obserwowałyśmy się wcześniej ale mój blog został usunięty (rosewithcherry), moze masz ochotę na ponowną obserwację na moim nowym blogu? zacznij i daj zna u mnie żebym wiedziała, similarose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że napisałaś bardzo ciekawy post. Będę tu częściej zaglądać!
    Pozdrawiam ♥
    U mnie, za kliknięcie w rzeczy z choies (z najnowszego posta) zaobserwuję Twój blog oraz zareklamuję go w następnej notce!
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne postanowienia :)

    Może obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia w realizacji postanowień!cudowne spodnie :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne postanowienie :) http://life-andstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog :) obserwujemy?
    foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę wytrwania w postanowieniach <3
    Obs za obs zacznij kochana a na pewno się odwdzięczę <3 Super naprawdę blog<3

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze gdy wprowadzam zdrowy tryb życia , po kilku dniach i tak powracam do niezdrowych przekąsek ...
    Ale za to tobie życzę powodzenia i wytrwałości w postanowieniach noworocznych ;)


    ja w tym roku ich nie miałam
    śliczne zdjęcia :)
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne zdjęcia. Bardzo ciekawe postanowienia. Życzę powodzenia w ich realizowaniu. ;) Moimi postanowieniami noworocznymi jest nauka szpagatu oraz ćwiczenie na mięśnie brzucha. :)
    Obserwuję :3

    Zapraszam do komentowania i obserwowania. Za każdą obserwację odwdzięczam się tym samym. ;)
    http://patricia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia w realizacji tych postanowień! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia w realizacji postanowień :)
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny blog;) ciekawy ;) obserwuję;)
    http://weeri-weri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super postanowienia. Powodzenia w realizacji!
    Mam podobne co do bloga i zdrowego trybu życia ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie najważniejsze postanowienie to być szczęśliwą osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z postanowieniami różnie bywa...:-) dlatego ja traktuje to wszystko z dystansem :-) buziaki
    Obserwuje i licze na to samo:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Od poczatku roku wiedziaam, że mam pare postanowień, jednak jak dzidiaj je sobie wszytskie spisałam wyszło ponad 30haha tak wiem troche dużo ale tam są też takie najdrobniejsze cele jak np. Spotkanie z kumpelą ktora mieszka daleko:(
    Super post i zycze powodzenia w spełnianiu Twoich postanowień:*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://isannell.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hahaha, ja też mam takie postanowienia noworoczne! Pjona! :D
    No i mam nadzieję, ze i Tobie, i mi uda się je spełnić, hahaha! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia w realizacji postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mamy praktycznie identyczne postanowienia, niestety jeszcze się za nie nie wzięłam XD
    Powodzenia! ♥

    dodatki-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładnie wyglądasz w takiej stylizacji :)
    Też mam zamair cieszyć się życiem i zdrowo żyć, ale miłość do słodyczy mi to uniemożliwia ;/

    OdpowiedzUsuń
  34. Powodzenia w realizowaniu! Również mam podobne postanowienia, 2015 rok będzie udany :)
    Zapraszam do mnie ---> paczii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Powodzenia w realizacji postanowień noworocznych.
    Bardzo fajny post. Bardzo lubię czytać o cudzych postanowieniach, bo przy okazji wiem, czy ja też bym może chciała to zmienić.
    Oczywiście nie muszę mówić, że post cudowny, Ty piękna, a blog wspaniały :D
    Zapraszam do mnie http://chudszej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też chcę prowadzić zdrowszy tryb życia i wgl. ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciężko, ciężko z tymi postanowieniami. Trzymajmy kciuki za siebie nawzajem!

    OdpowiedzUsuń
  38. In the year of 2017. People around me suddenly begin to hang out with vintage floral dress.I'm feeling curious and suspicion at the moment:"Is this a thing now?"And here's my thoughts after research and the dress that I bought.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.