2015/01/16

Co musi zawierać blog, abym go czytała?

Cześć wszystkim !
Wszyscy zapewne w wspaniałym humorze bo rozpoczyna się weekend. Wybiło dzisiaj 300 obserwatorów jestem bardzo szczęśliwa, że jest was aż tylu ! Myślę, że to odpowiednia chwila by napisać takiego posta. Zostawiacie czasami a nawet zawsze link do waszego bloga. Oczywiście wchodzę na wasze blogi, gdy widzę, że komentarz jest napisany po przeczytaniu posta. A nie : kopiuj, wklej ,bo wtedy po prostu omijam go. Dzisiaj napiszę wam w dalszej części postu, co musi zawierać blog bym go czytała. Może wam się ten post przydać, żeby wiedzieć na co zwracać uwagę. Ja zresztą  bardzo lubię czytać takie posty u innych blogerek.
Ładny wygląd bloga
Pierwsze co widzę na blogu to Design (w każdym razie ja). Gdy wchodzę na bloga i widzę przejrzysty,ładny wygląd od razu mi się chce czytać. Nie lubię kiedy na nagłówku jest pełno przeróżnych dodatków i kolorów. Fajnie wyglądają jakieś efekty, ale co za dużo to niezdrowo. Wiem, że nie każdy umie robić ładny wygląd , ale jest wiele osób które go wykonują.
Treść
Chyba nie jest to żadnym zaskoczeniem, że treść to jedna z najważniejszych rzeczy. Za treść cenimy blog. Nie lubię gdy ktoś używa pełno emotikonek,odprasza mnie to. Zwracam również uwagę na błędy. Jesteśmy ludźmi,więc zdarzają nam się pomyłki ,ale gdy widzę wyraz na wyrazie z błędami to od razu mnie to zniechęca.
 Oryginalność
Wchodzę na bloga i widzę skopiowany pomysł na post,podobny nagłówek.Wiem , że teraz już trudno być oryginalnym bo wydaje nam się , że wszystkie pomysły zostały zrealizowane. Nie ! Nie bądz takim jak inni bo zostaniesz w tłumie. Istnieje tyle świetnych pomysłów które jeszcze nie zostały zrealizowane !
Zdjęcia
Jest kilka blogów na które wchodzę po prostu by podziwiać zdjęcia. Lubie gdy są duże i jasne.  Pewnie myślicie, że tylko lustrzanką zrobicie ładne zdjęcia dobrej jakości. Nie raz udało mnie się zrobić ładne zdjęcie telefonem. To już pomyślcie jeżeli telefonem wychodzi dobre zdjęcie to co dopiero cyfrówką. Ja jednak się trzymam tego , że nie aparat robi zdjęcie a jego właściciel. wystarczy potrenować,poczytać poradniki i myślę, że będzie dużo lepiej. Zdjęcia również wychodzą lepiej przy świetle dziennym, dlatego tak bardzo się cieszę , że dni są coraz dłuższe !
Na co najbardziej zwracacie uwagę na blogu ?

63 komentarze:

  1. Ja co prawda nie mam na blogu zdjęć, ale jego tematyka jest nieco inna niż większości dziewczyn w moim wieku więc zapraszam :)
    lottielifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię blogi przejrzyste :)
    Obserwuje i zapraszam mile do siebie :)

    http://namedreams.blogspot.com/
    + Nowy Post !

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny post :)) Mam blędy ortograficzne w moim blogu ponieważ mam dziwna klawiaturę i nie mogę różnych liter przyciskać :( Zdjęcia? Nie wiem czy mam dobre... ponieważ nie mam jakies lustrzanki czy cos :)) http://jestemnatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba najbardziej zwracam uwagę na wygląd bloga. Musi być przejrzysty, tak żeby przyciągał czytelników. Jednak równie ważna jest treść, bo co nam da wygląd jeśli ktoś napisze dwa bezsensowne zdania z milionem ":)"
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się wydaję,że u mnie nie błędów ortograficznych.
    http://crave-moja-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej wygląd ^^
    Musi być estetyczny i przejrzysty, żeby miło się na bloga patrzyło
    Zwracam, też dużą uwagę na ortografię i "sens" postów
    Zdjęcia nie są dla mnie aż tak ważne ale czasami lubię je pooglądać :)
    Pozdrawiam! ;)

    Mój blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwracam uwagę na to samo co ty.Dobre zdjęcia nie muszą zrobione być lustrzanką.Czasem nawet zdjęcia telefonem tak jak powiedziałaś są świetne! Desing ,Oryginalność ,Zdjęcia,Treść to najważniejsze !
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą :) Gratuluję 300 obs. i zapraszam do mnie :)
    http://chocolate-monster911.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie ważna jest treść, jej sensowność i przekaz, wygląd dla mnie jest na nieco dalszym planie.
    juliabyszkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry post, ale napisałabym coś jeszcze wiecej ;)
    http://everything-and-nothing-pl.blogspot.com/2015/01/wintry-park-2.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję 300 obserwatorów! Ja zostaję u Ciebie na dłużej, bo wszystkie rzeczy, które tu wymieniłaś są właśnie na Twoim blogu!
    Nie jestem pewna, czy mój design jest przepiękny, przejrzysty itd. no, ale mam nadzieję, że zajrzysz (nie, nie reklamuję się!). Na razie nie robię zdjęć/recenzji jakichś firm, bo nie współpracuję np. z SheInside, ale robię dużo zdjęć natury. Co do treści staram się nie popełniać błędów, czy nie powtarzać słów.
    www.taliaofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zwracam uwagę głównie na zdjęcia i treść :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Ja najbardziej zwracam uwagę (wstępnie) na desing. Potem na zdjęcia i treść. Jeśli blog spełnia te warunki to oczywiście obserwuję! ;)

    U mnie rozdanie i nowy post!

    ♦ Julia Blog – NOWY POST I ROZDANIE KLIK ♦

    OdpowiedzUsuń
  14. Napisałaś wszystkie najważniejsze rzeczy! Masz rację, ważne jest żeby stawiać na oryginalność! Ładne zdjęcia :)

    fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie opisane podpunkty :) Ja osobiście na początku zwracam uwagę na wygląd, bo to takie pierwsze wrażenie, kolejną i chyba najistotniejszą dla mnie rzeczą jest treść - lubię oglądać ładne zdjęcia, ale przeglądając czasem blogi typowo kosmetyczne natykam się na recenzje produktów, która składa się ze zdjęć i opisów producenta i to trochę mało.. Wiem, że muszę popracować nad designem bloga, bo jak na razie jest bardzo prosty - wygląd jednak można w każdej chwili zmienić, treść zostaje także na niej się skupiam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas http://ciekawekosmetyki.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytam blogi, które mają przejrzysty design. Również nie lubię gdy ktoś nadużywa emotek.

    life-by-monika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja lubię blogi z ładnym,przejrzystym wyglądem-jak Ty. Nie wiem,jak to jest na bloggerze,ale na bloog.pl bardzo łatwo zrobić świetny wygląd bloga!
    Najbardziej oczywiście zwracam uwagę na treść,ale nienawidzę jak ktoś kopiuję styl pisania. ;) No i też nie cierpię nadużywania emotikonek,w moich postach ich nie ma,jeżeli już to góra dwie/trzy. Emotki jak dla mnie są na facebooka,czy do jakiegoś komentarza. No i nie lubię jak ktoś wymienia się obserwacjami/komentarzami. Sama mam strasznie niepopularnego bloga i nigdy w życiu tego nie robiłam. :]

    http://ogoniasteo.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do tego fotografa-ja się jak najbardziej zgadzam! Kiedyś moje zdjęcie (robione starą,używaną cyfrówką) skradziono i podano jako robione lustrzanką. Ogólnie sporo osób mi mówi,że niektóre zdjęcia nie mogą być robione cyfrówką czy telefonem,a ja lustrzanki nie posiadam...

      Usuń
  18. "Nie raz udało mnie się zrobić"
    " od razu mnie się chce czytać."
    Wydaje mi się ze zamiast "mnie" powinno być "mi" :)
    Ogólnie blog bardzo fajny :)
    Ja właśnie mam małą przerwę w pisaniu postów. Musiałam oddać laptopa do naprawy i wymieniam aparat. Podczas tej małej przerwy planuje wygląd bloga i nowe posty. Zapraszam do obserwowania ruszamy 01.02 :)
    monikaastepien.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zwracam uwagę głównie na treść i błędy ortograficzne. Coraz trudniej jest mi znaleźć nowego bloga, który bardzo mi się spodoba. Druga sprawa to zdjęcia - za dużo selfie w złej jakości kieruje moją myszkę na krzyżyk :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wiem, czy mój blog Ci się podoba, ale spełnia większość wymagań :)



    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy wpis. Myślę, że kilku osobom dałaś drobne wskazówki, jak tworzyć własnego bloga. Mam nadzieję, że spodoba ci się mój bloga (wydaje mi się, że spełnił Twoje warunki) i zostaniesz jedną z moich czytelniczek. :)
    Pozdrawiam
    http://i-could-make-it-better.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. również zwracam dużą uwagę na design ;)

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się. Ja osobiście myślę, że co za dużo, to niezdrowo. :-)
    Pozdrawiam, Alicja.
    OKIEM-BARWNEJ-POETKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  24. Interesujący post oraz świętem rady. Sadze ze kazdy z nich skorzysta

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Taki post pojawia się na każdym blogu i za każdym razem wymienione są takie same rzeczy...bezsensu trochę

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też dla mnie te rzeczy są ważne :)
    julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam sie z tym, że telefonem można zrobić piękne zdjęcia,bo sama mam kilka na swoim koncie. Od pewnego czasu mam jednak lustrzankę i bardziej nią robię zdjęcia.
    Świetny post! Myślę, że odwiedzisz mojego bloga :)
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ja najbardziej zwracam uwagę na zdjecia, jesli chodzi o blogi np. modowe. Nienawidzę zdjęć robionych retricą lub amerką internetowa.:)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. też uważam, że ładne zdjęcia można zrobić wszystkim. ;) u mnie pojawiają się zawsze zdjęcia robione zwykłą kompaktową cyfrówką, jakoś na razie nie mam potrzeby kupowania lustrzanki, nie bawiłoby mnie ciąganie wielkiego aparatu wszędzie ze sobą, wolę taki, który zmieści mi się w torebce. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja swoję zdjęcia robię telefonem, bo ma bardzo dobry aparat, czasami robię też aparatem w laptopie, ale to nie na bloga, tylko raczej profilowe, profesjonalnego aparatu nie mam

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja pierwsze co to zwracam uwagę na wygląd, aby był przejrzysty oraz na zdjęcia, bo małe i niewyraźne mnie odpychają :(

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hm.. warto mieć te rady na uwadze. :)
    Zapraszam. :) Obserwuję. :)
    http://aluska-ktos-cos.blogspot.com/2015/01/my-room.html

    OdpowiedzUsuń
  33. na ladny i przejrzysty wyglad bloga ;)
    klaudiett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również zwracam uwagę na oryginalność ,a przede wszystkim treść ,to jak bloggerka czy blogger pisze ,gdyż ,ważne jest to co mamy w środku ,a nie na zewnątrz ,design bloga może być naprawdę zwykły ale za to może mieć naprawdę świetny styl pisania ,tak jak ty ! :) Bardzo przemyślanie piszesz wpisy ,jestem pod wielkim wrażeniem. Masz świetnego bloga ,i będę tu wpadać częściej ! ♥
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    Mój blog ♥Zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy wpis oraz blog ;)
    Ja dopiero co zaczynam, wiec zapraszam do siebie: http://oldzaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje za tylu obserwujących :)
    http://kaarollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też zwracam uwagę a wygląd bloga. Zdecydowanie przyjemniej czyta się się bloga z fajnym, oryginalnym designem niż takim na przykład bez nagłówka.

    http://blog-paulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja głównie zwracam uwagę na zdjęcia, pewnie dlatego, ze jestem wzrokowcem i to pierwsze to, mi się rzuca w oczy :)
    Ale błędów ortograficznych oraz zbyt dużej ilości minek tez nie lubię ;/

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne zdjęcia i porady ;* z chęcią czytam Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zdjęcia ! Do porad również postaram się przystosować ponieważ są bardzo przydatne :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Chyba kazdy lubi jak blog jest przejrzysty i dobrze się czyta posty! ;))

    Pozdrawiam! ;)
    http://maadziiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny post ;) Ja zwracam uwagę na wygląd bloga ;)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również kiedyś wykonałam tego typu post i powiem Ci, że mamy podobne wymagania :) Dla mnie również jest ważne pierwsze wrażenie wywarte przez design bloga :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Przede wszystkim gratuluję 300 obserwatorów ;) !
    Mam takie same 'wymagania' jak ty.
    Haha, też wchodze czasami na blogi, by pooglądać zdjęcia.

    http://juliestyle1.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  45. Najbardziej zwracam uwagę na posty ;) czy są zdjęcia, jakie tematy itp.
    jestemfolta.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja nie lubię postów z błędami itp. wiesz chyba o co chodzi? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jasne, moim zdaniem to bardzo dobre rady. Nie lubię błędów!

    OdpowiedzUsuń
  48. Zdecydowanie jak wchodzę na czyjegoś bloga zwracam uwagę najpierw na wygląd, później na zdjęcia, a na samym końcu treść. Jest wiele blogów, które się "reklamują", ale jak się wchodzi i widzi się, że jest zbyt kolorowo, czy też widzimy pustkę, to odechciewa nam się komentować, a co najgorsza - czytać. Ubóstwiam takie blogi jak Twój, przejrzyste i z idealną treścią. Samą częścią bloga są zdjęcia, wyraźne i z pomysłem. Nie chcę tutaj obrażać, ale Ty również robisz błędy, bo z tego co wiem po przecinkach zawsze stawiamy spację i wtedy piszemy kolejne słowo. Tak samo z wykrzyknikami. Nie robimy odstępu od słowa jeśli chcemy dać znak zapytania, wykrzyknik, kropkę. Oczywiście wiem, że mogło Ci się pomylić więc nie będę już taka ostra, heh. Życzę więcej obserwatorów i oczywiście zapraszam do mnie. Linka znajdziesz na dole komentarza. :)
    Pozdrawiam
    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. XD, buźki, slogany typu yolo, swag to najgorsze rzeczy jakie mogą być w blogowaniu. Nie rozumiem też osób, które prowadzą bloga dla współpracy.

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgadzam się z Tobą. Błędy, dużo emotikonek, niedostosowane słownictwo do danej sytuacji, zdjęcia 'obrobione' w Retrice...

    http://anna-lada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję!
    Życzę dalszych sukcesów blogowych! :)
    Również nie lubię różnego typu emotikonek w poście.
    Jedna, dwie mi nie przeszkadzają ale jak jest ich za dużo nie czyta się najlepiej.
    Szczególnie nie lubię czytać posta jak widzę skróty, albo różne "OMG" "xd" itd..
    http://oliviejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Przede wszystkim wygląd ,zdjęcia i błędy ortograficzne :D Nie rozumiem poco zakładać bloga pisząc ,,muwili''

    OdpowiedzUsuń
  53. U mnie są to zdjęcia,najlepiej żeby były wyraźne i kolorowe.
    Zwracam uwagę na to samo.
    Obserwuję ;)
    http://byyolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgadzam się, blog musi mieć to coś. Też bardzo zwracam uwagę na design :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też zawsze zwracam uwagę w pierwszej kolejności na wygląd bloga. Robię też wyglądy :).

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  56. Przydatny post :)
    http://by-paqulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgadzam się z Tobą. Wymienione przez Ciebie rzeczy sprawiają, że bardziej zwraca się uwage na poszczególne blogi. :D
    Wspanialy wygląd bloga. :D
    Zapraszam do mnie http://chudszej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Oj tak, ciekawa tematyka i zdjęcia to coś na co ja też zwracam uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Dasz jakieś linki do blog ze zdjęciami ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.