2014/10/29

Jak będe spędzać Halloween ? + Ouftity


Hello ! ♥
Małymi krokami zbliża się do nas Halloween . Przez niektórych  uwielbiane święto ,ale też przez niektórych wcale nie wyprawiane. Ja zawsze umawiałam się z kimś i chodziłam po domach po cukierki. Jest wiele w tym zabawy i najważniejsze  ,że  dostaje się słodycze. Niby takie  cukierki , ale pamiętam jeszcze jak one mnie bardzo uszczęśliwiały. Jednak ja nie robiłam psikusów bo moim zdaniem robiło to przykrość drugiemu człowieku  obrzucając jajkami domy czy dzwonki..Zresztą po tym dniu jest ważniejsze święto moim zdaniem bo wszystkich Świętych.


 Moja siostra  nie może się doczekać Halloween ponieważ będzie pierwszy raz chodziła po domach.
Ja w tym roku spędzę w domu i będę czekała na innych z cukierkami .Może się nawet przebiorę i zrobię   zdjęcia które na pewno umieszczę tutaj.

Jeżeli nie macie pomysłu jak spędzić ten wieczór to polecam ściągnąć jakiś film i zrobić gorące kakao.
Ja zresztą będę tak spędzać ten wieczór. Możecie też zaprosić przyjaciół i razem spędzić ten dzień ( oczywiście jak je obchodzicie)
Bluzka- Orsay         Spodnie - Bershka      Branzoletka - claire's

Przygotowałam dla was też 2 Outfity ♥
Moim zdaniem świetnie pasują na jesień.


                                 
                               Bluza - Klik                                                           Sweterek - Klik
                               Spodnie - Klik                                                       Leginsy - Klik
                               Buty - Klik                                                            Torebka - Klik
                               Torebka -  Klik                                                     Bransoletka - klik

W miarę możliwości prosz was o klikanie .
Jak spędzacie Halloween ? 

16 komentarzy:

  1. Jak dla mnie zupełnie zwykły dzień. Po domach nie chodzę, bo jestem na to za stary, a na cmentarz nie planuję iść, bo jestem agnostykiem. No ale chociaż moja siostra będzie biegać za słodyczami, to się jej pomoże przygotować strój. Ja się zamykam w domu i nikomu nie otwieram. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie również to nic takiego. Na pewno maluchy będą chodzić, więc trzeba zaopatrzyć się w cukierki. Osobiście Halloween będę spędzać na randce z komputerem, a co innego mogę robić taka JA?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w Halloween wybieram się na straszną imprezę, oczywiście z odpowiednim make-up :p

    OdpowiedzUsuń
  4. ladne zdjęcia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja po prostu ide do przyjaciolki , zamowimy pizze i ogolnie fajnie spedzimy ten wieczor :)
    Http://agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w halloween zamierzam pomalowac twarz i wyjsc ze znajomymi na miasto. :D
    Swietny post i ladne zdjecia. ;3
    Drugi outfit bardziej mi sie podoba :)

    Poklikasz w linki? To dla mnie bardzo wazne. Dziekuje <3
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/10/wishlist-sheinside.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rewelacyjną oprawę bloga, bardzo dziewczęca i stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy post
    fajne stylizacje, zwłaszcza ta pierwsza
    zapraszam również na mojego bloga
    http://blackandwhiteandbutterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tegorocznego Halloween niestety w żaden sposób nie świętuję- w tym roku jakoś nie było czasu, by to wszystko zorganizować ;))
    PS. Świetna jest ta Twoja bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. drugi outfitt jesy świetny ♥
    http://ninkam.blogspot.com/2014/10/returns-are-difficult.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugi outfitt bardziej mi się podoba :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację ? :) x
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. http://wedlugliska.blogspot.com/ zapraszam :D może weżmiesz udział w akcji świątecznej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja spędzałam halloween tak samo, również nie robiłam psikusów, to według mnie jest niepotrzebne i głupie, ważne cukierki
    !
    http://krowokwiat.blogspot.com/ :) Jeżeli spodoba Ci się mój blog, to może zaobserwujesz albo skomentujesz? ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w ogóle nie obchodzę tego święta,jejku ten 2 outfit jest genialny. :D
    Kolorowa-zwariowanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.