2014/08/15

TMI Tag :)

Witajcie !
Przepraszam ,że mnie nie było kilka dni  ale byłam na wakacjach.
Dzisiaj przygotowałam dla was 30 przypadkowym pytań na które odpowiem , tak zwany TMI TAG.
Miłego czytania.:)
1. Jak masz na imię ?
- Natasza :)
2. Ile masz lat ?
- 14 Lat .
3. Co masz na sobie?
- Granatową bluzkę i krótkie spodenki też granatowe ;p
4. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
- Biegać, tańczyć, spotykać się z przyjaciółmi i oczywiście pisać na Blogu.
5. Jakieś plany na dziś ?
Na razie jestem w domu , ale o 16 jadę do koleżanki.
6.Jaki masz znak zodiaku ?
- Waga.
7.Bardziej lubisz dzień czy noc?
- Dzień :)
8. Lubisz tańczyć ? 
- Kocham ♥
9.O której godzinie zazwyczaj budzisz się 
- Różnie, ale zazwyczaj o 7.
10.Jaki jest twój ulubiony serwis społecznościowy ?
- Facebook :) 
11. Kisiel czy budyń ?
- Budyń ♥ Ale kisiel też lubię ;)
12.Jakie kraje do tej pory udało Ci się zobaczyć? 
- Bułgaria,Anglia,Turcja,Chorwacja,Egipt,Hiszpania,Węgry, Portugalia i inne.
13. Co najchętniej robisz latem?
- Opalam się i kapie się w basenie :)
14. Jakieś tatuaże ?

Na razie nie mam, ale może w przyszłości ;3
15.Jaki tytuł nosi ostatni obejrzany przez Ciebie film?
-  Tylko mnie Kochaj ♥ Polecam ;>
16.Wolisz rybę czy mięso?

Mięso ;)
17.Chciałabyś pojechać gdzieś za granicę?
- Tak! Chciałabym pojechać do Brazylii, Argentyny i Stanów Zjednoczonych.
18. Czy uważasz, że ludzie zasługują na drugą szansę?
- Moim zdaniem tak ,ale to zależy też od sytuacji.
19. Twój ulubiony owoc to :
- Nie umiem wybrać jednego  bo uwielbiam owoce ♥
Ale moje ulubione to: banany,maliny,truskawki,mango i jabłka.

20. Ulubiony zespół ? 
- One Direction <3
21.masz laptopa ?
Nie , wystarcza mi komputer i tablet .
22.Ulubiony kolor ?
- Miętowy,czarny,beżowy,jasny różowy i niebieski ;3
23. Umiesz szpagat ?
- Jeżeli się rozciągnę to tak ;>
24. Co robisz, kiedy nikogo nie ma w domu? 
- Różnie ;D Czasem gotuje,czasem tańczę
25.Czy umiesz grać na jakimś instrumencie muzycznym ?‎
- Na pianinie.
26. Ile masz wzrostu ?
-  Mierzyłam się 2 miesiące temu i miałam 165 :)
27. Jak wyglądał Twój ostatni weekend? 
- Byłam na Mazurach.
28. Czy nie wydaje Ci się, że zbyt szybko wszystko się zmienia? 
- Niestety , co dopiero byłam przedszkolakiem  teraz 14- letnią dziewczyną.
Trzeba wykorzystać życie na 100 % ♥
29. Masz chłopaka ? 
- Nie ;c
30. Kim byś chciała zostać w przyszłości ?
- Myślę ,że nauczycielka W-F i instruktorka tańca to zawody dla mnie ;)

Mam nadzieję ,że się podobało :)
Dzisiaj założyłam FanPage ---> Klik
Zapraszam ;3
Komentarz = Uśmiech na mojej twarzy.
                                                                                      Natasza ♥




18 komentarzy:

  1. Co prawda - nie cały TAG, ale lepszy rydz, niż nic. :)
    Widziałam ten TAG miliony razy na innych blogach, a Ty mi go przypomniałaś. :)
    kajutekun-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, że się spodobało! :D
    Zapraszam do mnie Słońce! :D
    http://findnewyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie podobają sie takie posty. Można sie wtedy dowiedzieć dużo wiecej o osobie blogującej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobało :) Masz ładne, nietypowe dość imię. Zazdroszczę podróży i zwiedzenia tych krajów!
    Zapraszam do mnie na nowy, muzyczny post :)
    http://wisniowasowa.blog.pl/a-moze-tak-piosenka/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię TMI Tag, więc ten post zaliczam do moich ulubionych na tym blogu ;)
    Też jestem waga i Directionerka ♥
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post ! Lubie tagi ;) i czekam na więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładne imie :)
    Ciekawa tematyka posta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię TMI tag i cieszę się, że go zrobiłaś :)

    http://it-is-okk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super tag!
    może w następnym poście napiszesz o swoim najlepszym wspomnieniu z dzieciństwa?

    pozdrawiam ♡nakioo.blog -klik♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odpowiedzi ;*
    Blog warty odwiedzania ;*
    Świetny blog :D
    Zapraszam również do siebie :
    http://dobieszowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie ! :) Też moim marzeniem jest wyjechać do USA :)
    Zapraszam do siebie www.threedl.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe te pytania i odpowiedzi, można się sporo dowiedzieć. ;) a weekendu na Mazurach zazdroszczę. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym się nie nadawała na nauczycielkę wfu a już na pewno nie na instruktorkę tańca. Też uwielbiam budyń ♥ Lubię tego typu posty bo można z nich dużo się dowiedzieć o drugiej osobie. Masz bardzo fajnego i przejrzystego bloga. :))
    Pozdrawiam ♥
    http://wikkistyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny tag :)
    http://julied-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam czytać TMI tagi! To pozwala lepiej poznać autorkę bloga :) Na wstępie masz u mnie plusa za imię - bardzo popularne w Rosji, a na punkcie rosyjskich imion mam totalnego bzika :D
    Powodzenia w dalszym blogowaniu, pozdrawiam :)
    anastazja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super post

    http://a-lexandra-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie ! ja też marzę o wyjeździe do USA :)

    http://paiina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.