2014/07/15

Heey !
Co tam u was ? Bo u mnie dobrze. Chciałam wam dzisiaj opowiedzieć o metodzie na dobrą figurę i kondycje. Ja tą metodę stosuje tydzień i narazie schudłam 1 kg. Przede wszystkim : SPORT ! Są wakacje jest dużo czasu to czemu nie biegać ? Biegam około 20 min codziennie i to wystarcza by mieć kondycje. Oprócz biegania można robić 30 brzuszków dziennie, wtedy wyrabiają nam się mięśnie brzucha .Ważne jest też ODŻYWIANIE ! Nawet jak będziemy dużo biegać i uprawiać sport a będziemy jeść fast foody, słodycze i inne niezdrowe jedzenie to nic nie schudniemy . Polecam jeść sałatki owocowe i warzywne są zdrowe i smaczne . Jem też dużo posiłków , ale w małych ilościach... Jeżeli nie lubicie biegać to może inny Sport ? Bo przecież jest tyle sportów , ze  na pewno któryś ci się spodoba. Ja zawsze słucham Muzyki gdy biegam bo przecież jest o wiele przyjemniejsze .Mi jeszcze dużo brakuje do wymarzonej figury , ale mam nadzieje , że wkrótce osiągnę swój cel .


Zachęcam do trenowania i Biegania. Bo Przecież SPORT TO ZDROWIE! :)
Mam nadzieję , że post się podobał ;)
I Zachęcam do Komentowania.
Uśmiech = Komentarz

16 komentarzy:

  1. Też staram się ćwiczyć, ale głownie nogi. Nie chodzi mi już o ich grubość, bo są chude, ale są nieumięśnione i niewytrzymałe. Jak jeżdżę na rowerze to mnie bolą,a ręce wręcz przeciwnie :O

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się raczej nie odchudzam, ale od dwóch tygodni ćwiczę z Mel B, żeby jakieś mięśnie sobie wreszcie wykształcić. ;) poza tym, to całkiem fajna rzecz jest, jeśli chce się poprawić sobie samopoczucie, bo zdecydowanie lepiej się czuję po takich trzydziestu minutach ćwiczeń. ;) powodzenia i wytrwałości zatem życzę!
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie ćwiczę na wymarzony brzuszek i chciałabym osiągnąć swój cel. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :) Obserwuje i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Samym bieganiem i brzuszkami czy dietą nie zdziała się wiele niestety :)
    zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Sport najważniejszy :)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, sport to zdrowie byle, żeby nie przesadzić, bo potem to już tylko w negatywną stronę będzie działać.

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam biegać. Znalezione na bmeet. Dodaję do obs. liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nie mogę się zmotywować, by biegać. Ale zaraz wybieram się na basen. Pierwszy raz od chyba 1,5 roku. Robię 40 brzuszków od trzech dni i dwa ćwiczenia na cellulit. Muszę schudnąć 7-8 kg. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja biegam codziennie 5km:) Może to i niewiele przy innych, ale regularnie i widzę efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też biegam , ale jakieś 2 km na dzień :< Bardzo fajny post i czekam na więcej o 'takich' tematach :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie lubie biegac publicznie, musialabym miec bierznie :D

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sport to zdrowie :) chociaż 30 brzuszków dziennie chyba nie wyrobi mięśni... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post :D pobiegłabym ale zdrowie mi na to nie pozwala ._. Obserwuję
    http://juliettsdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałabym mieć tyle chęci zeby codziennie biegać :D po kilometrze padam :D
    obserwuje :)

    http://ewciakkkk.blogspot.com/2014/07/castle-and-dress.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.