2014/07/14

Heej ! Dzisiaj przygotowałam dla was 2 Stylizacje .
Miałam pewne problemy bo niemogłąm znaleźć aparatu , ale zrobiłam zdjęcia Telefonem.
Dlatego jest taka jakość choć myślałam , że będzie jeszcze gorzej .
Trochę o Modzie :
Każdy ma swój Styl bo jest to przecież sposób wyrażania siebie. Ja zawsze próbuje się ubrać by ciuchy odbijały Np. Czarna Bluzka - jasne Spodnie lub odwrotnie ;) Wtedy jest Fajny efekt .
A Teraz Stylizacje :
1-
Bluzka - New Yorker
Spodnie - Mango

2-
Bluzka  - Reserved
Spodnie - H&M

Która stylizacja wam się bardziej Podoba ?  :)




11 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje ale bardziej do gustu przypadła mi ta 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się obydwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje, ale według mnie lepsza 2 :) A co do tego, że ciemne spodnie i jasna bluzka albo na odwrót to fajny pomysł.
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. obydwie ładne :)
    Chociaż chyba nosiłabym 2 ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniejsza 2
    Zapraszam do mnie : http://olczii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardziej podoba 1 ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacje, jednak wole 2 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsza jest 2 <3 Ale 1 idealna do uprawiania sportu ;' )
    Też kupuję ubrania w tych sklepach :D ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne stylizacje jednak ja bym wybrała ta 1 ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosimy więcej takich stylizacji i twoich zdjęć !! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.