2014/07/29


Heeej ! Kilka dni temu wróciłam z Londynu , było wspaniale. Zakochałam się w tym mieście ♥
Jechaliśmy około 20 godzin ale szybko minęła podróż . Pierwszego dnia zobaczyliśmy Big Bena  no to wszyscy zaczęli robić zdjęcia , tak samo było gdy przechodziliśmy koło Budek telefonicznych . W następne dni zwiedzaliśmy Muzeum i różne atrakcje . Nadszedł ten dzień  w którym poszliśmy do madame tussaud - muzeum  figur woskowych . Ja spodziewałam się figur One Direction , ale  ich nie było  ;c wiec zrobiłam sobie zdjęcia z innymi gwiazdami . W ostatnim dniu poszliśmy do Primark'a . Dużo osób mi opowiadało o tym sklepie , że jest wspaniały i taki jest -  niskie ceny , duży wybór , ale niestety ludzi tam było pełno . Więc my byliśmy w tym sklepie 3 godziny choć chętnie bym została  jeszcze godzine .
W Londynie byłam 11 dni a minął ten czas tak szybko . Musiałam się porzegnać  z tym wspaniałym miastem , ale napewno tam wróce !
 Londyńczycy są bardzo mili i nawet ,że nie umiem angielskiego perfekcyjnie to można się z nimi dogadać. Gdy byłam tam czułam , że jest to duże miasto . W nocy jest wszystko oświetlone .
Jest pięknie ! ♥♥♥



 Brytyjskim daniem jest  Fish and Chips.
Spróbowałam je i polecam, ryba jest bardzo duża i smaczna.
Namawiam was do pojechania w przyszłości do Londynu .
Każdy Komentarz = Uśmiech :)





16 komentarzy:

  1. Zazdroszczę :> Chciałabym *.* Achh, Londyn ♥ Fajnie, że tak spędziłaś czas :) Zdjęcia wyglądają super!
    Zapraszam do mnie : http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Achh <3 Londyn ♥ Super post

    OdpowiedzUsuń
  3. Londyn to jedno z miejsc na mojej liście miejsc, które koniecznie muszę odwiedzić :) Piękne zdjęcia!

    www.wawrzonkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, świetny blog dodaj jakiś post np. fakty o tobie czekam na więcej informacji o tobie i jeszcze jedno pytanko ile razy będziesz pisać posty ? najlepiej jakbyś robiła to co tydzień, bo jak będziesz mniej pisać to będziesz mieć mniej czytelników.Pozdrawiam i czekam na nowy post! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci totalnie tego wyjazdu i spodziewam się neibawem większej ilości zdjęć. :))
    I na jakiej zasadzie byłaś w Londynie? Z jakiego biura?
    Pozdrawiam ciepło,
    myzoneoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, zazdroszczę *.*

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze podobały mi się te budki telefoniczne, ich wygląd zewnętrzny jest genialny. Zazdroszczę Ci tak długiego pobytu w Londynie. Z pewnością jest to jedno z miejsc, w które chciałabym pojechać w przyszłości :)

    http://riabooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czeka na kolejne zdjęcia, bo kocham Londyn <3 zawsze chciałam tam pojechac ^^

    Zapraszam serdecznie na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie bym pojechała, mam nadzieję, że w przyszłym roku się uda :)
    queen-of-day.blogspot.com Zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swetne zdjecia nigdy nie bylam ale chetnie bym zwiedzila Londyn

    pozdrawiam natalia z bloga
    www.nattalja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Londyn to przepiekne miasto :) Zazdro !
    Dodałam do obserwowanych i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż :)

    Pozdrawiam : )
    moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha londyn to piekne miasto tąk prawda ale. Te autobusy zawsze wbijają sie na zdjecie big bena sama chcialam zrobic i mam 7 z autobusem xd

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia, szkoda tylko, że tak mało.;) Londyn mi się podoba właśnie na zdjęciach, na razie jakoś mnie tam nie ciągnie, ale pewnie kiedyś w końcu tam wyląduję na jakiejś wycieczce. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.