2014/05/27

Turniej ♥ Brodnica

Witajcie ♥
W Sobote byłąm na turnieju tanecznym ....
Byl on w Brodnicy.
Było Wspaniale . Wyjechalismy o 5 .
Jechalismy 4 godziny :)
Ale się opłacało .
Mieliśmy na początku czas wolny .
Tak wiec zrobilismy zdjecia :)


No cóż  Uwielbiam je ^^ ☻
Ja to ta w Niebieskiej Bluzce :)
Jesteśmy z dziewczynami zespołem , jedną rodziną  ♥
Zaczął  sie Turniej .
Przed wejsciem na scene :3
I już Po <3
Zajelismy 4 Miejsce . Szkoda , ze niebylismy na podium ;c
Ale czeba sie cieszyc , ze 4 ♥ Bo byłą bardzo duża konkurencja ;>
Życze miłego dnai ☻
~ Nattasza

4 komentarze:

  1. Ale super :* bardzo ładnie wyglądacie :) ja też tańczę i jeżdżę na turnieje taneczne ale tańca towarzyskiego :)
    KaroweLove.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę talentu O.o <3 Też kiedyś tańczyłam, ale Hip - Hop :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.