2014/05/07

Taniec ♥

Witajcie <3
W tym poście opowiem o swojej Pasji .
A wiec Taniec ♥
Tańcze już 6 Lat .
Pamietam jeszcze ten dzień gdy mama zaprowadziłą mnie na pierwszy trening taneczny.
Wszystko było nowe i wydawało sie trudne.
Teraz już jestem bardziej doswiadczona  i wogle.
Ale nadal nie jest idealnie .Mam kilka swoich idoli  :)
Dąze by było wszystko idealnie , ale nie jest i nigdy nie bedzie .
Zawsze bedzie coś do poprawy .
Jest wiele stylów Tanecznych.
Ja Uwielbiam Disco , Hip-hop, Jazz .
Jezeli nietańczycie to zacznijcie <3
Naprawde wartoo.....
Jezeli sie nieudaje to nic, początki są trudne .
Niedawno robiłąm zdjecia..
Dodaje kilka ♥
Hue Hue.....
I Jeszcze Jedno :)

Mam nadzieje , ze post sie podobał ...
Niedlugo dodam jakies fotki  jak tańcze xD
Miłego Dnia.
~ Nattasza

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za szczere obserwacje i komentarze.
Odpowiadam na dłuższe komentarze.
Jeżeli twój blog mi się spodoba to zaobserwuje.